Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia Lodgy: prohlédněte si detaily rumunského MPV
6.1.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
MPV Lodgy má od včera po premiéře, Dacia k němu k němu ale uvolnila pouhé dvě fotografie a ani s dalšími detaily zrovna nehýřila. Pomohli jsme si k nim sami.
Včerejší odhalení Dacie Lodgy u vás vzbudilo velký zájem a vcelku se tomu nedivíme. Jde na poměry značky o docela atraktivní vůz, který by podle všeho měl nabídnout nejen mimořádnou praktičnost, ale pochopitelně si udržet i velmi nízkou cenu. Problém je v tom, že včerejší premiéra více otázek nastolila než odpověděla a přišla nám tak řada mailů s dotazy na techniku vozu nebo vzhled jeho interiéru.
Bohužel, včerejší odhalení bylo pouze virtuální a my, ani jiní novináři jsme neměli možnost vůz naživo spatřit a tudíž vám nemůžeme sloužit s dalšími detaily, které by neobsahoval včerejší článek. Stejně tak zástupci Dacie mlčí jako hrob a k vzhledu vozu ani technice nejsou ochotni před další fází oficiálního odhalení říci více. Ale to neznamená, že jsme pátrání po dalších detailech vzdali. Alespoň v něčem jsme si poradili sami.
Dacia totiž v mezičase uvolnila oba již publikované snímky ve velmi vysokém rozlišení pro tištěné média, a tak jsme z nich alespoň vyřezali pohledy na zajímavé detaily exteriéru. Můžete si tak pořádně prohlédnout všechna světla, masku chladiče nebo design litých kol. Díky těmto fotkám jsme zkusili alespoň trochu „zašmírovat” v interiéru, vidět jsou ale jen základní kontury palubní desky a „kapličky” přístrojové desky.
Z vašich otázek můžeme odpovědět na jedinou - jak velká musí mít Lodgy kola, aby vypadal právě takto. Odpověď je 16", použité pneumatiky jsou pak 225/65 R16, i to je na jedné z přiložených fotek velmi dobře patrné.
Hlad po opravdových technických detailech a nových pohledech tyto snímky uspokojí jen z velmi malé části, ale víte jak je to s tím srovnáním něčeho a ničeho...




















Více z dosud dostupných materiálů k Dacci Lodgy nedostaneme
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Číňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
včeraVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
včeraČíňané ukazují, že pořád dělají obchod, ne jen politiku. Dřív jen elektrická značka nabídne Evropanům spalovací auta, protože je chtějí
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraVW říká, že jeho spolupráce s Fordem je „velmi, velmi, velmi úspěšná”. Myslí těch 20 prodaných Capri v Česku za první kvartál?
včera
Živá témata na fóru
- GTD + STI 05.03. 17:37 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 05.03. 16:38 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.03. 13:40 - pavproch
- VZKAZY 05.02. 14:28 - pavproch
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1