Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Driftování s Bugatti Veyron je extrémní zábava svého druhu (videa)
24.4.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Driftovat s tisícikoňovým autem za desítky milionů, na němž jen pneumatiky stojí to, co nová Octavie RS, chce nepochybně um, odvahu i postavení.
Nový Chiron je nyní tím Bugatti, které fascinuje svými specifky, jen kvůli tomu se ale z předchůdce jménem Veyron obyčejný vůz nestane. Byl to právě Veyron, který znamenal průlom, který ve své době nebyl srovnatelný s ničím jiným a který na léta dopředu stanovoval měřítka segmentu. Chiron je posunul dále a nepochybně dnes stojí na vrcholu „potravního řetězce”, ve své podstatě je ale „jen” důkladnou evolucí nápadů, s nimiž přišlo jedno z Piëchových dítek.
Také proto hned tak neomrzí dívat se na extrémní kousky s tímto vozem prováděné a dnes tu máme další. Na videu pocházejícím dle kulis z blízkého východu (odkud také jinud...) vidíme právě Veyron prohánět se po velkém parkovišti. Na tom by nebylo nic zase tak mimořádného, pokud by snahou řidiče nebylo trochu si zadriftovat, jezdit bokem.
Vlastně co trochu, tohle nejsou zrovna jemné „driftíky”, ale pořádné veletoče v ne úplně nízkých rychlostech. Uvážíme-li, že před sebou máme vůz s ohromným výkonem, pohonem 4x4 a také nemalou hmotností, nejedná se zrovna o banální kousek. A nezapomeňme, tohle je pořád jedno z nejdražších aut, která kdy vznikla, s adekvátně drahým servisem. Jen pneumatiky, kterým drifting zrovna dobře po těle nedělá, tu stojí přes 700 tisíc Kč a při každé třetí výměně je třeba pořídit i ještě dražší nové disky.
Jistě to není první pokus s Veyronem driftovat, přesto nejde o nic obvyklého. Níže si mlžete prohlédnout pokus Tiffa Needela dělat něco podobného, byť primárně o jízdu bokem tu nešlo. Přesto je patrné, že ani pro něj nebylo snadné se s vozem pohybovat tímto způsobem, ostatně o ovladatelnosti Veyronu vám toho na videu poví více...
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
včeraAž budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- BMW R 1300 RS 2025: sportovnější roadster 12:25
- Testy Moto2 a MotoGP v Brně včera 16:28
- Zamíří Aron Canet do WSBK? včera 15:07
- Aleix Espargaro obhajuje Somkiata Chantru 1.7.2025
- Závody MotoE v Assenu vyhráli Mantovani a Zaccone 30.6.2025
Nejnovější články
Stačilo autu léta po jeho nesmyslném zaříznutí vrátit motor V8 v nezměněné podobě, aby si ho koupilo 10 tisíc lidí během 24 hodin
před 2 hodinamiZákazníci a fanoušci Audi už jsou tak zoufalí, že natočili hodinový film volající po tom, aby firma zastavila svůj úpadek
před 4 hodinamiChystaný ostrý Mercedes působí předem jako taková marnost, že se i mdlý předchůdce v rozlučkové verzi rázem jeví jako výhra
před 5 hodinamiProdeje VW v USA se dramaticky propadají, největší průšvih nepřekvapí ani v nejmenším
před 7 hodinamiDalší detaily k chystané elektrické Octavii ukazují, jak moc Škoda ztratila cestu a dál ignoruje realitu
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva