Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda CR-V 2012: nové fotky a specifikace po japonské premiéře
29.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Honda letos spustí prodej nového modelu CR-V nejen ve Spojených státech, ale i v Japonsku. Díky tomu pro vás máme další fotky a specifikace jedné „evropštější” motorizace.
Novou čtvrtou generaci Hondy CR-V jsme si podle možností již detailně představili. Dosud jsme ale měli možnost nahlédnout pouze na motorizaci amerického modelu s čtyřválcem o objemu 2,4 litru, který se v Evropě nebude prodávat patrně ani tentokrát. Japonská verze připravena k odhalení v rámci tokijského autosalonu nám asi napoví více. Také druhá pohonná jednotka ale nepřinesla nic nového, takže „nový styl, stará technika“ platí i pro dvoulitr.
Jak si tento motor se známým výkonem 150 koní při 6 200 ot./min. a točivým momentem 192 Nm při 4 200 ot./min. povede v nové karoserii, zjistí japonští zákazníci ještě letos. Prodej tam startuje od 5. prosince a ve Spojených státech jen o deset dní později. To u nás v Evropě budeme vědět až v příštím roce, někdy na podzim. Honda zřejmě potřebuje více času na doladění dieselu, bez něhož by se na starém kontinentu neobešla.
Na domácím trhu bude CR-V nést označení podle jednotlivých motorizací 20G a 24G. První z nich by měla mít výlučně převodovku s plynule měnitelným převodem CVT ve spojení s pohonem předních kol. Automobilka uvádí průměrnou spotřebu 6,9 l/100 km v japonském cyklu a pouze 6,7 litru podle amerických norem. Silnější benzínový agregát 2,4 s pohonem všech, výkonem necelých 190 koní a pětistupňovou automatickou převodovkou by mělo jezdit za 9,4 l/100 km (podle Japonců 8,6 l), předokolka pak za rovných devět.
Ceny jsou rovněž známy, i když je uvádíme spíše pro zajímavost, než že by měly mít přesnou výpovědní hodnotu. Levnější a slabší verze 20G bude stát na japonském trhu v přepočtu necelých 620 tisíc, typ 24G pak přibližně 680 tisíc korun.














































Japonci se tradičně obejdou bez dieselů. CR-V tam bude k mání se zážehovými motory 2,0 a 2,4.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Číňané po zkopírování Bugatti a Rolls-Royce měli obšlehnout také Bentley, nedivili bychom se už ničemu
včeraVtipálci ukázali riziko aut řízených nikým, desítky robotických taxíků zcela zablokovaly provoz a netušily, která bije
18.10.2025Nový Mercedes třídy S by s designem posledního konceptu vypadal docela „cool”, designér ho nakreslil
16.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Toprak mistrem světa ačkoliv Bulega vyhrál i potřetí 19.10.2025
- Aprilia se dočkala: Vyhrál Raul Fernandez 19.10.2025
- Vítězem Masia, 18. Vostatek 19.10.2025
- Herrera slaví titul 19.10.2025
- Titul pro čínský motocykl Kove, Fernandez mistrem světa 19.10.2025
Nejnovější články
Volbu německého auta roku asi ovládli zahraniční novináři. Z pěti nejlepších vozů není německý ani jeden
před 2 hodinamiSpalovací motory zdaleka neřekly poslední slovo, říká vývojový šéf Ferrari, dostane z nich prý ještě daleko víc
před 4 hodinamiOpuštěný luxusní hotel skrývá i 9 let po svém zavření flotilu zanedbaných luxusních aut, tady se zastavil čas
před 5 hodinamiDnes už zapomenutá francouzská silniční stíhačka se dá koupit ve stavu nového auta, majitel z ní udělal muzejní kus
včeraZkušený mechanik chtěl opravit nabourané Bugatti, ceny náhradních dílů mu vyrazily dech
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva