Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda WR-V je další malé SUV, které vám Japonci nebudou chtít prodat
18.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka Hondy vizuálně navazuje na model HR-V, na rozdíl od něj ale míří primárně do Jižní Ameriky. Jeho evropská budoucnost je nepravděpodobná.
Pro japonskou Hondu jsou - stejně jako pro mnohé další značky - stěžejním bodem v nabídce crossovery a SUV. Krátce po představení nové generace modelu CR-V, který nás ovšem svým vzhledem do kolen nedostal, tu tak máme avízo příchodu novinky zvané WR-V. Za těmito písmeny se skrývá označení „Winsome Runabout Vehicle“, které můžeme s trochou nadsázky přeložit jako „půvabné vozítko na potah”. Může ale Honda po jistém zklamání s CR-V přijít s něčím vizuálně atraktivním?
Z první odhalené ilustrace se zdá, že ano. Máme tu totiž nemalou podobnost s větším modelem HR-V, který do vínku pobral daleko větší vizuální atraktivitu než zmiňované CR-V. Vše pak ještě umocňuje výrazně členitý agresivní přední nárazník, který doplnila poměrně malá maska chladiče a ostře řezané světlomety. Pozitivní dojem pak ještě podtrhuje použití velkých litých kol.
Je však třeba počítat s tím, že oficiální ilustrace ve snaze o našponování očekávání vždy tak trochu přehánějí. Reálné provedení tedy možná až tak dynamické nebude, byť Honda nám již hezkých pár let dokazuje, že odvaha stvořit vozy, o kterých designéři konkurence mohou maximálně snít, jí nechybí. Na druhou stranu, občas jsou tyto snahy trochu kontraproduktivní.
Uvidíme tedy během příštích pár dnů, jak bude WR-V vypadat v reálu. Slavnostní odhalení nového sub-kompaktního SUV je totiž naplánováno na příští měsíc na autosalon v Sao Paulu. S ohledem na tuto lokaci pak asi nepřekvapí, že v Evropě novinku Hondy nečekáme. Pochopitelně, i zde platí, že bychom nikdy neměli říkat nikdy, podobně jako v případě modelu BR-V je ale i zde pravděpodobné, že vůz zůstane vyhrazen jen klientele, pro kterou byl primárně stvořen.
Honda WR-V se ukázala na první oficiální ilustraci, odvaha jí nechybí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 37 minutami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 2 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 3 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 5 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
