Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér nového Mercedesu E 2016 nafocen v základní výbavě, už tolik neláká
16.12.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bez dvojice 12,3palcových digitálních displejů vypadá vnitřek chystaného Éčka obyčejně. Chybějící pixely tady nahradil laciný černě lakovaný plast.
Nová třída E je jednou z nejočekávanějších novinek detroitského autosalonu, přičemž její plné virtuální odhalení čekáme v řádu dnů. Němci se ovšem stihli pochlubit interiérem, který jsme již zvládli porovnat s kabinou Volva S90 a Jaguaru XF. Jak se přitom dalo očekávat, britský vůz od vás mnoho bodů nedostal. Ten švédský by pak v pomyslném žebříčku nejspíše skončil na druhé příčce, zatímco první by opanoval Mercedes. Je ovšem třeba dodat, že virtuální titul patří pouze plně vybaveným verzím osazeným mj. +dvěma 12,3palcovými displeji.
Dnes si pro změnu můžeme prohlédnout kabinu základních variant, která již tak lákavě nepůsobí. Namísto výše zmiňované dvojice TFT obrazovek tu totiž máme „pouze“ částečně analogový přístrojový štít, kde rychloměr a otáčkoměr lemují sedmipalcový centrální displej. Na středovou konzoli se pro změnu nastěhovala obrazovka 8,4palcová, veškerou nepotřebnou plochu pak Němci vyplnili černým plastem. A výsledek hraje v jejich prospěch - pohled na výsledek zájemce o základní model rychle posune k seznamu příplatkové výbavy.
Pokud ovšem ponecháme veškeré žerty stranou, pak nad tímto řešením rozhodně nejásáme. Je sice jasné, že ani třícípá hvězda nemá nafukovací rozpočet a nemůže si tudíž dovolit dvě varianty palubních desek, z nichž jedna by byla určena níže posazeným úrovním výbavy. Nicméně pokud si uvědomíme, že nová třída E bude jen stěží startovat pod milionem korun, pak je ta spousta sice leštěného, ale ve výsledku spíše nevzhledného plastu obtížně akceptovatelná.
Je ovšem možné, že tu nakonec bijeme na poplach úplně zbytečně, neboť zakryté logo na volantu poukazuje na testovací prototyp. A ten nemusí mít nic společného s mnohdy rozmazlenou Evropou, ale může být určen méně náročné klientele z Východu, jíž ke štěstí postačí logo na přídi. Vzhledem k oblibě podobných „prémiových holátek” v domácím Německu ale této možnosti mnoho šancí nedáváme...



Interiér základního Mercedesu třídy E jako pastva pro oči nepůsobí
Pro srovnání přinášíme i fotky vrcholných verzí
Zdroj: Fünf komma Sechs
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Šéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
před 3 hodinamiPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
před 4 hodinamiSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
před 6 hodinamiNový Ford Mondeo se potichu vrátil na pozici bestselleru, s cenou od 440 tisíc Kč to ale nakonec není překvapení
před 7 hodinamiNové spalovací motory od Číňanů, Arabů a Francouzů bude nakupovat další značka, v tomto případě může jít o zlomový moment
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 08.03. 16:55 - Truck Daškam
- Bellet J 12 RS 08.03. 15:36 - Pavelgalgoš
- Nový C3: vzhled na jedničku 08.03. 11:17 - pavproch
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch