Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
LaFerrari na ulici s prodlužovačkou „v okně” se jen tak nevidí. Proč to? (foto)
15.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský supersport běžně na veřejnosti nepotkáme. Naprostou anomálií pak je, když jej jeho majitel na ulici rovnou dobíjí a okno jen přelepí páskou.
Jak jistě víte, na rozdíl od McLarenu P1 a Porsche 918 Spyder není Ferrari LaFerrari plug-in hybridem. Standardně tedy nenabízí jízdu čistě na elektrický motor a tím ani „bezemisní“ dojezd, primární účel elektrické očásti pohonu vyjadřuje zkratka KERS. Externí nabíjení tak u něj téměř dává smysl jen kvůli ochraně baterie.
Ta se u LaFerrari nesmí nikdy zcela vybít, protože jakmile se tak stane, musí vůz na nákladnou servisní prohlídku. Proto se všem majitelům doporučuje, aby v případě, že nechávají vůz stát bez pohybu déle než týden, akumulátory za pomoci stanice dodávané již ve standardu dobili. K tomu slouží zásuvka na pravém sloupku za dveřmi spolujezdce .
Člověk by ale předpokládal, že pokud už někdo chce někde dlouhodobě odstavit své LaFerrari a ještě ho u toho připojovat na nabíječku, těžko tak udělá v jedné z pařížských ulic. S ohledem na nepokoje panující ve francouzské metropoli bychom hybridní supersport za desítky milionů korun neponechali bez dozoru ani na sekundu, natož pak se šňůrou vedoucí do zástrčky.
Vše je ještě kurióznější z toho důvodu, že majitel - podle registrační značky zjevně ze Švýcarska - kvůli dobíjení ponechal pootevřené okno, jež následně pouze „uzavřel“ lepicí páskou. Výsledkem je tak na veřejnosti stojící dobíjející se LaFerrari, což je stav, který nejspíše již nikdy a nikým nebude zopakován. A to přesto, že aktuální zprávy zatím žádné vandalství nezmiňují.









Ferrari LaFerrari zjevně postávalo na pařížské ulici déle než týden. Právě tato nečinnost by totiž měla vysvětlovat onu prodlužovačku
Zdroj: AutoGespot
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
včeraBritové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
25.8.2025Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Superbike Aragon - 2. den včera 22:20
- Alvaro Bautista zůstává u Ducati včera 19:43
- Test Superbike Aragon - 1. den 25.8.2025
- Jonathan Rea po sezóně končí se závoděním 25.8.2025
- Místo Bautisty oficiálně 2026 Iker Lecuona 25.8.2025
Nejnovější články
Slavný designér BMW a Ferrari strhal přelomový Jaguar. Je prý nedodělaný a nezajímavý z každého úhlu
včeraŽebříček nejuspokojivějších značek aut v Americe opanovala ta snad nejvíc šikanovaná EU, velká jména utrpěla pád
včeraŠéf Škody přiznal, že firma se bez spalovacích aut neobejde, ceny elektromobilů snižuje uměle na svůj účet
včera„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
včeraAudi odhalilo další novinku, za kterou ho málokdo pochválí. K lacinému a nesmyslnému interiéru přidává ještě podivnější vzhled
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva