Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc

A vlastně nejen tu, je to pořád pěkné, stylové a komfortní auto, přesto jeho ceny jako ojetiny padly takto nízko. Na německé dálnici to i na 250 km/h rozbalí jako nic.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc

19.6.2021 | Petr Miler

Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc

/

Foto: Mercedes-Benz

A vlastně nejen tu, je to pořád pěkné, stylové a komfortní auto, přesto jeho ceny jako ojetiny padly takto nízko. Na německé dálnici to i na 250 km/h rozbalí jako nic.

Koupě ojetého auta místo nového má řadu potenciálních výhod, ale ruku na srdce - pro většinu z nás je to šance, jak se za peníze, které máme k dispozici, dostat k lepšímu vozu, než jaký bychom si mohli dovolit jako nový. V momentě, kdy půl milionu korun stojí i základní Škoda Octavia prakticky bez motoru a bez výbavy, je nový vůz docela velký luxus.

Samozřejmě, preference ojetého vozu má své nevýhody, ale kdo nehraje nevyhraje - je jedno, jestli máte rozpočet 100 tisíc, 1 milion nebo klidně 5 milionů, vždy si jako ojetinu můžete koupit víc. Dnes se podíváme na schopnosti auta, které by vás v bazaru hledat asi nenapadlo, ale možná je to chyba.

Člověk, který na Youtube provozuje kanál TopSpeedGermany a podle našich informací je to mechanik starající se o rozličná starší auta, ukazuje dynamiku právě takových na německé dálnici. Tentokrát se mu dostal do rukou Mercedes CLK 500 z roku 2003, tedy kompaktní kupé třícípé hvězdy známé třeba i z Kobry 11. Je to podle nás dodnes dobře vyhlížející auto z dob vzhledově nadčasových Mercedesů a jeho pětilitrový osmiválec pod kapotou? Ten snad nezestárne nikdy, tedy se správnou údržbou, pochopitelně.

Tohle konkrétní auto je ale fit a z jeho původních 306 koní musela zůstat „zdravá” valná většina. Německým dálničním provozem se tak proplétá s elegancí, komfortem i pěkným zvukem a snadno se dostane až k omezovači na 250 km/h. Takové auto přitom dnes koupíte ojeté klidně za 150 tisíc Kč a s každými dalšími utracenými 10 tisíci Kč navíc můžete pomýšlet na více a více. Podle nás zajímavá, naprostou většinou zájemců o cokoli ojetého ignorovaná volba. A podívejte se, co dovede...


Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc - 1 - Mercedes CLK 500 2003 dynamika Autobahn vid 01Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc - 2 - Mercedes CLK 500 2003 dynamika Autobahn vid 02Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc - 3 - Mercedes CLK 500 2003 dynamika Autobahn vid 03Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc - 4 - Mercedes CLK 500 2003 dynamika Autobahn vid 04Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc - 5 - Mercedes CLK 500 2003 dynamika Autobahn vid 05Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc - 6 - Mercedes CLK 500 2003 dynamika Autobahn vid 06
Mercedes CLK z roku 2003 vypadá dodnes dobře, po faceliftu v roce 2005 ještě lépe. Ve verzi 500 s osmiválcem pod kapotou to pak dovede i docela rozjet, však se podívejte na video níže. Ilustrační foto: Mercedes-Benz

Zdroj: TopSpeedGermany@Youtube

Petr Miler

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše