Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mini Paceman už má i své české ceny, k mání je od 592 500 Kč
28.11.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Dvoudveřová, „sportovnější“ varianta crossoveru Countryman je sedmou modelovou řadou, která vstupuje na český trh. A v základu je dražší.
Mini Countryman můžete dnes podle oficiálního ceníku pořídit za částku od 485 tisíc korun, jeho dvoudveřového sourozence s mírně sníženým podvozkem o více než 100 tisíc dráž. Rozdíl je pochopitelně v motorech, nikoli přehnaných ambicích, ačkoli na toto téma by se v případě produktů Mini nepochybně dalo diskutovat. Countryman tedy můžete mít i ve verzích One se zážehovou (98 koní) nebo vznětovou (90 koní) šestnáctistovkou, kdežto Paceman je v tuto chvíli k dispozici až od provedení Cooper.
Tím se samozřejmě nevylučuje, že se Mini One Paceman v budoucnosti neobjeví, každopádně dnes je nutné mít na jeho obstarání nejméně 592 500 Kč, pokud tedy neusmlouváte nějakou slevu. Za tuto částku dostanete atmosférický čtyřválec 1,6 litru o výkonu 122 koní a normovanou spotřebou 6,0 litru na 100 km. Součástí jeho základní výbavy je klimatizace, šest airbagů, stabilizace, zrcátka a okna v elektrice, hliníkové šestnáctky, systém Isofix na zadních samostatných sedačkách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo rádio se šesti reproduktory.
Na opačném konci pak stojí naftová verze Cooper SD All4 s dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 143 koní, který přijde na 767 500 Kč (JCW dorazí později). Kromě pohonu všech kol jsou na tomto voze sedmnáctky, zdvojené koncovky výfuku, kůží potažený volant či kovové pedály. Zbytek odlišení je nutné provést příplatkovými prvky, ke kterým se dostaneme za chvíli.
Nejlevnějším dieselovým Pacemanem je Cooper D s šestnáctistovkou o výkonu 112 koní a Mini slibuje průměrnou spotřebu jen 4,4 l/100 km. Se standardním šestistupňovým manuálem stojí 632 500 Kč, za šestistupňový automat (5,6 l/100 km) se připlácí necelých 38 tisíc. Automatickou převodovku s jiným než tímto motorem mít nemůžete, ale lze jej spárovat i s pohonem všech kol. Paceman Cooper D All4 AT (6,0 l) stojí 712 500 Kč.
Do příchodu nejostřejší verze John Cooper Works bude nejsilnějším modelem v řadě Paceman typ Cooper S s pohonem přední nebo obou náprav. Pohání jej známá přeplňovaná šestnáctistovka s variabilním časováním i zdvihem ventilů a přímým vstřikováním. Za jeho 184 koní bude po vás Mini chtít buď 697 500 Kč, za čtyřkolku pak 742 500 Kč. Doporučujeme ovšem zjistit dostupnost. Modely All4 obecně dorazí malinko později, což je také důvodem, proč jsme měli při prvním seznámení s Pacemanem v rámci mezinárodní prezentace k dispozici pouze auta s pohonem předních kol. I tak ale můžeme slíbit, že už brzy zveřejníme první podrobnější test.

























Na Paceman potřebujete nejméně 590 tisíc, příchod modelů One jej později zlevní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
2.8.2025Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- 8h Suzuka vyhrála favorizovaná dvojice Hondy, YART out včera 13:00
- Končí šampionát IRRC-Superbike, pojede se IRRC-Super Twin včera 11:46
- PP v Suzuce získal Johann Zarco 2.8.2025
- Honda se zbavuje Chantry: rozchod je kompletní, i za cenu ztráty sponzora 1.8.2025
- Qualifying 8h Suzuka: Honda před BMW 1.8.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před 2 hodinamiNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před 2 hodinamiŠéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
včeraPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
včeraSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva