Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW 5 poprvé nafoceno na ulici, takhle to sluší vrcholné M550i
7.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová pětka se zatím naživo ukázala jen na minimu míst a běžný provoz to nebyl ani jednou. Tady ji můžeme vidět hned v té nejlepší možné verzi.
Novému BMW řady 5 jsme se na zoubek podívali vcelku nedávno, mnichovský sedan totiž dorazil na český trh. Aktuálně je přitom k mání pouze se šestiválcovými motory, tato selekce však bude na jaře příštího roku rozšířena také o osmiválcové provedení M550i. To bude užívat přeplňované 4,4litrové jednotky, která produkuje 462 koní a 650 Nm točivého momentu. Sprint na stovku se tak odehraje za rovné čtyři sekundy, tedy rychleji než u dosluhujícího BMW M5.
Tato fakta jsou již delší dobu známa, stejně jako cena startující na sumě 82 700 Eur (cca 2 235 000 Kč). Novinkou je ovšem živý pohled na tento model, který jsme si dosud mohli prohlížet pouze na oficiálních fotkách. Tady jej můžeme dlouho před začátkem prodejů vidět i na silnici, a to díky pohotovým nadšencům z Bimmer Today.
Je třeba předeslat, že jde o předprodukční kus, u kterého se mohou najít ještě drobné „mouchy“. Ty jsou patrné u čelní kapoty, která nepřiléhá zrovna dokonale na tradiční ledvinky. Onen designový prvek je vyveden v odstínu Cerium Gray, stejně jako celá řada dalších doplňků. Kromě toho si můžeme povšimnout menšího spoileru na zádi, pod nímž v každém rohu vykukují dvě výrazné koncovky výfuku. Jak ale můžeme zaregistrovat v detailním pohledu, ty jsou falešné - skutečné jsou vždy dvě na každé straně, ovšem poněkud menšího kalibru.
Dále se můžeme zaobírat 18palcovými litými koly, které by ještě o takové dvě generace zpátky působily minimálně dostatečným dojmem, možná přehnaně. Jelikož ovšem mnichovský sedan narostl na takřka pět metrů a počítá se skoro třímetrovým rozvorem, ve skutečnosti je tomu naopak. Ráfky vypadají v podbězích poměrně utopeně a ideální by byla alespoň o palec větší velikost.
Pokud se tedy ke koupi generace G30 chystáte, možná věnujte konfiguraci o pár minut déle, abyste později nesplakali nad výdělkem. Za předpokladu, že však toužíte po absolutním vrcholu - vizuálním i mechanickém - se ovšem budete muset obrnit ještě větší trpělivostí. Zcela nové BMW M5 se zhruba 600 koňmi by totiž mělo dorazit nejdříve v závěru tohoto roku.















BMW M550i bylo nafoceno na ulici. Jak je přitom patrné, jeho 18palcová kola zrovna tohle auto „nedělají“
Zdroj: Bimmer Today
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil shořel na parkovišti po ujetí pouhých 1 000 km. Žár byl tak silný, že zapálil dalších sedm aut okolo
včera73 tisíc jen za nové pneu? A každých 10 tisíc km znovu? Ženu zaskočilo, jak moc „žere gumy” její těžké ošklivé BMW
včeraZlatan Ibrahimovič si k narozeninám nadělil další nové Ferrari, stálo ho přes 90 milionů Kč
5.10.2025
Nejnovější články
Mitsubishi Colt po velkém návratu končí po pouhých dvou letech na trhu, je to zvláštní
včeraStellantis dokončil obrat jako nikdo jiný. Roky bazíroval na elektromobilech, teď nacpal přes 100 miliard do nové spalovací techniky
včeraNová vrcholná Škoda Fabia si na speciál pro Monte Carlo jen hraje, i tak je to nejvíc, co si dnes můžeme přát
včeraČínský elektromobil shořel na parkovišti po ujetí pouhých 1 000 km. Žár byl tak silný, že zapálil dalších sedm aut okolo
včeraFerrari si postavilo zbrusu nový soukromý testovací okruh, fanoušky tím nejspíš ani trochu nepotěší
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva