Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Novodobý Horst Fuchs dělá shyby na otevřených dveřích nejdražších aut, ukazuje tím jejich kvalitu
27.6.2022 | Petr Prokopec
Jde o vozy jako Bugatti Chiron, se kterými se většina majitelů bojí byť jen vyjet, aby jim neublížili a nesnížili tak jejich hodnotu. Christoph Zitzmann na to jde jinak a používá je klidně jako cvičební stroje. Některé to dráždí, jeho byznys ale vzkvétá.
Se svým majetkem si každý může dělat, co uzná za vhodné. Tedy pochopitelně jen ve chvíli, kdy nikoho neohrozí. Nicméně pokud vás třeba ráno napadne, že si koupíte zcela nové auto, které chvíli poté rozmlátíte palicí, je to jen vaše věc. Lze sice v takovou chvíli mluvit o možné duševní poruše či pochybné morálce, neboť jde o marnění prostředky, které by mohly být využity smysluplněji, ale pokud jste je vydělali poctivě, je opravdu jen na vás, co s nimi uděláte.
Přesunout se můžeme k Christophovi Zitzmannovi, jehož otec Karl-Heinz začal v 50. letech minulého století budovat v německém Norimberku síť automobilových dealerství. Tu jeho syn po roce 1992, kdy nastoupil do čela firmy, patřičně rozšířil. Zároveň přihodil i řadu dalších aktivit, mezi nimi třeba finanční služby. Díky tomu společnost nejen přežila finanční krizi v roce 2008, ale dokonce z ní i vyšla ještě silnější. Krátce po jejím odeznění se navíc začala věnovat i výrobě specializovaných přívěsů na převoz automobilů.
Stávající záběr společnosti je nicméně ještě širší, zahrnuje totiž i prodej veteránů, stejně jako luxusních aut. A Christoph Zitzmann, jehož vystupování v některých ohledech nemá daleko k projevům legendárního Horsta Fuchse, zjevně ví, jak klientelu nalákat do neustále se zvětšující sítě dealerství. Jelikož se snaží udržet ve formě, používá jako neortodoxní cvičební pomůcky drahá auta. Jasně tím ukazuje jejich bytelnost, jakkoliv řada lidí si při pohledu na jeho příspěvky na sociálních sítích spíše ťuká prstem na čelo.
Zitzmann totiž nejnověji u svého Bugatti Chiron a dříve třeba u Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe používá dveře jako hrazdu pro přítahy. Něco takového by za normálních okolností bylo nemožné. Proto s jedním i druhým vozem zajel do přístavu, kde se postavil na kraj promenády či mola. Následně pak otevřel dveře, které se tak nacházely nad vodní hladinou. Poté již stačilo jen se vyklonit, chytit za jejich vršek a následně zaujmout davy, které se kolem aut srotily.
Ano, chápeme, pokud těmto kouskům dáte palec dolů. Do profesionálního milovníka kalisteniky má Zitzmann přece jen daleko. Člověku se navíc ježí chloupky za krkem, když si uvědomí, jak drahá by asi byla oprava, kdyby se dveřní panty vyrvaly. Na druhou stranu, asi nikdo zatím nedokázal lépe demonstrovat jejich bytelnost. O Zitzmannovi se tak hojně mluví, což je pro jeho byznys jen dobře.



Kvalita Bugatti Chiron je opravdu působivá, jeho dveře totiž můžete použít jako hrazdu na posilování. A Rolls-Royce Phantom na tom není hůř. Ilustrační foto: Bugatti
Zdroj: Christoph Zitzmann@Instagram, syzen4869@YouTube
Bleskovky
 Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
 před 8 hodinami
 Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
 28.10.2025
 Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
 27.10.2025
Nejnovější články
 Jedno z nejošklivějších nových aut posledních let dostává dál naloženo, někde ho zařízli ještě před vstupem do prodeje Jedno z nejošklivějších nových aut posledních let dostává dál naloženo, někde ho zařízli ještě před vstupem do prodeje
 před 3 hodinami
 Nový šéf Stellantisu naléhá, aby se Evropa vrátila ke spalovacím motorům. Hrozbou průmyslu je pro něj EU, ne Čína Nový šéf Stellantisu naléhá, aby se Evropa vrátila ke spalovacím motorům. Hrozbou průmyslu je pro něj EU, ne Čína
 před 4 hodinami
 Nová Honda Prelude dorazila do Česka a odhalila vše, se svými cenami to bude pěkná ozdoba showroomů Nová Honda Prelude dorazila do Česka a odhalila vše, se svými cenami to bude pěkná ozdoba showroomů
 před 6 hodinami
 Toyota jde dál proti proudu, potvrdila příchod nového motoru V8. Použije neobvyklý základ a řekla i víc Toyota jde dál proti proudu, potvrdila příchod nového motoru V8. Použije neobvyklý základ a řekla i víc
 před 7 hodinami
 Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
 před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
 tisková zpráva
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
 tisková zpráva
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
 tisková zpráva
- Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
 tisková zpráva
- OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
 tisková zpráva
- Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
 tisková zpráva
 

 
    
    
    
   
      
      
      
    
 RSS
 RSS Facebook
 Facebook Twitter
 Twitter