Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Opel Insignia 2017 může vypadat i takhle dobře, podívejte se na ilustrace
14.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď německé značky si dává na čas, spíše než v Paříži ji uvidíme až v Ženevě. Nabídnout přitom chce více místa pro cestující vpředu i vzadu.
O nové generaci Opelu Insignia jsme se naposledy pořádně rozepsali před rokem. V té době jsme přitom počítali s tím, že příchod modernizované vlajkové lodi německé automobilky již nebude dlouho protahován. Koneckonců stávající provedení je na trhu již od roku 2008 a jeho prodeje v Evropě začínají povážlivě klesat. Pravda, v tomto ohledu nebyla Insignia nikdy velkým hráčem, nicméně loňské registrace v podobě 88 544 exemplářů jsou ve srovnání s konkurenčním Volkswagenem Passat třetinové.
Opel ovšem i přes tento handicap zjevně nehodlá topit pod kotlem, pročež aktuálně debut druhé generace na podzimním pařížském autosalonu nevypadá jako pravděpodobný. Spíše se mluví až o březnové Ženevě, do prodeje by pak nová Insignia zamířila až závěrem příštího roku. Zda se tak ale skutečně stane, to je prozatím nejasné. Samotný vůz se nám ovšem i tak začíná pomalu rýsovat, přičemž jeho hlavním benefitem by podobně jako u nové Astry měl být pokles hmotnosti až o 200 kg.
Navzdory této dietě by vůz měl povyrůst o 15 centimetrů do délky a o 9 v případě rozvoru. Počítat lze tedy s větším prostorem na předních i zadních sedadlech, kromě toho bude navýšen tak objem zavazadlového prostoru. V tom motorovém se však očekává downsizing, neboť spekulace naznačují u základního modelu příchod litrového tříválce. Tyto dohady však značka zatím nepotvrdila a tak trochu doufáme, že se u pětimetrového vozu skutečností nestanou.
Co je naopak realitě velmi blízké, to jsou nové neoficiální ilustrace, za nimiž stojí Remco Meulendijk z webu RM.Design. Ten se při tvorbě nechal inspirovat především konceptem Monza z roku 2013, pročež tu máme zejména pohlednou a sportovně vypadající čelní masku, nové úzké světlomety nebo kapotu s naznačenými „svaly“. V rámci zádě pak můžeme mluvit hlavně o evoluci stávajících tvarů, přičemž Opel nejspíše odvážnější nebude. To ale hned tak nezjistíme.
Nová generace Opelu Insignia vypadá na neoficiálních ilustracích více než pohledně
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 9 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 11 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva