Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Renault Mégane: takhle bude vypadat, pokud se zhlédne v Eolabu (ilustrace)
30.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Čtvrtá generace Méganu by měla dostat agresivní čelní nárazník s výraznými bočními vstupy vzduchu. Mimo to nechybí velké boční prolisy či litá kola.
Stávající třetí generace Renaultu Mégane je na trhu již od roku 2008. Logicky tak nastal čas, aby automobilka představila nástupce. O jeho příchodu se přitom spekulovalo již v souvislosti s loňským Frankfurtem, nakonec však do hesenské metropole dorazil pouze facelift. To ovšem samo o sobě neznamená, že by nové provedení francouzského hatchbacku a německý autosalon nepasovaly dohromady. Jen se tak má stát až v příštím roce.
Čtvrtá generace Renaultu Mégane by totiž skutečně měla debutovat na frankfurtské motor show, přičemž do prodeje dorazí jako vůz modelového roku 2016. Podle „automobilového manipulátora“ Theo China by přitom měla nést stopy konceptu Eolab, se kterým značka vyrukovala letos v říjnu v Paříži. Očekávat bychom tedy měli agresivní příď, které nedominuje ani tak čelní maska, jakožto spíše nárazník s bočními sacími otvory.
Mimo to by nový Mégane měl dostat relativně úzké čelní světlomety, jež naznačují příchod diod. Dále si můžeme povšimnout výrazných bočních prolisů nebo „děleného“ zadního sloupku, který tak zvýrazňuje linii střechy. V kombinaci s velkými litými koly pak jde o vskutku působivou kreaci, jež by dozajista okouzlila více zákazníků než třeba poměrně kontroverzní druhá generace s opravdu podivně stylizovanou zádí.
Je však vskutku otázkou, zda finální produkt bude vypadat jako tato neoficiální ilustrace nebo jestli je blíže realitě amatérský umělec Remco Meulendijk z webu RM Design, který ve svém pojetí vycházel spíše ze stylu, v jakém je vyvedeno třeba poslední Clio. Ani jeho kreace přitom nepostrádá agresivitu, ta se však z přídě přesunula zejména na boky, které zdobí černostříbrná vsuvka.
Jistotu bychom mohli mít již na Ženevě, kde by se Renault mohl blýsknout nějakým předprodukčním konceptem. Opravdu zvědavi jsme pak na selekci motorů pod kapotou, neboť Francouzi prohlašují, že novinka bude řidičsky daleko zajímavější než stávající provedení. To ovšem zejména s mizernými tříválcovými motory o litrovém či menším objemu půjde jen těžko.
Takto si nový Mégane představuje Theo Chin...

...a takto Remco Meulendijk. Které pojetí se vám líbí více?
Ilustrace: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejnovější články
Italové narvali motor V6 s manuálem do dalšího lehkého kupé, s až 750 koňmi je to retro raketa k pohledání
před 11 hodinami
Prezident GM lituje brzkého konce spalovací vlajkové lodi firmy, nemá pro ni rozumnou náhradu
včera
Tesla 8 let po odhalení nového Roadsteru říká, že letos už určitě, rozhodně, stoprocentně dorazí, akorát koupit ho nepůjde
včera
Muž si koupil v roce 1975 nové Porsche 911 Turbo. Jezdí s ním dodnes, kdy může, po 50 letech má najeto už 1,33 milionu km
včera
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
včera
Živá témata na fóru
- Toyota GT 86 / Subaru BRZ 10.27. 19:29 - Snowman000
- Dříve M135i, nyní ///M2 10.27. 12:11 - Vrooom
- Fiat a vše kolem nich 10.27. 10:36 - pavproch
- Onboard videa 10.26. 19:15 - brnenska.odchytova
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 10.26. 17:40 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 10.26. 13:40 - pavproch
- Servisní manuál a další literatura na Corvette C5 10.25. 20:46 - Jenyk
- IT poradna 10.25. 17:25 - pavproch
