Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Pagani Zonda 764 Passione: první fotky možná poslední Zondy, purpurová je jen uvnitř
3.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vše podstatné o limitovaném exempláři jsme již věděli. Nyní máme k dispozici reálné snímky a jednu zprávu z AMG. Ta ovšem není moc příznivá.
Tak to opravdu začíná vypadat na zvoneček umíráček. Vyzvánět přitom bude Pagani Zonda, o jehož konci jsme slyšeli již mnohokrát. Pokaždé se však objevovaly nové a nové limitované edice, které se v řadě případů pyšnily iniciály svých majitelů. Nový exemplář 764 Passione je ale zřejmě opravdu poslední z nich. Důvod? AMG, sportovnímu oddělení Mercedesu, totiž došly pohonné jednotky V12 o objemu 7,3 litru.
Samozřejmě, pokud máte dostatek peněz, možná přesvědčíte Olu Källeniuse, aby jednoho či dva mechaniky nechal pracovat na separátních úkolech. Moc šancí vám ale nedáváme. To spíše přemluvíte Horacia Paganiho, aby přeplňovaný šestilitrový dvanáctiválec určený novince s krkolomným názvem Huayra namontoval pod zadní kapotu Zondy. Čímž byste ostatně získali jedinečný exemplář.
Než se tak stane (jestli vůbec), je poslední vyrobenou Zondou verze 764 Passione, která je součástí tříkusové limitované série 760 RS. Stejně jako soukromý vůz Lewise Hamiltona se pyšní výkonem 760 koní, manuální převodovkou a bodykitem ovlivněným Zondou Cinque. Lišit se ale bude blatníky, které jsou kupodivu standardní a ne klenuté.
Oproti předchozí anonci byl také upřesněn vzhled samotné karoserie. Na růžová vlákna rovnou zapomeňte, tento odstín nesou pouze brzdové třmeny. Místo toho se na přední část otiskla italská trikolora, zatímco interiér byl oháknut do purpurové. Líbí?






Oproti původně ohlášené růžové či fialové kamufláži je nakonec Pagani Zonda 764 Passione vyvedena v čirém laku dávajícím na odiv karbonová vlákna. Růžové jsou pouze třmeny brzd, zatímco interiér byl navléknut do purpurové
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025Jedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nejnovější články
Honda krutě poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má na krku hromadnou žalobu za poruchové turbomotory
před 8 hodinamiNejnovějšímu obrněnému speciálu prezidenta Trumpa se směje půl světa. „Golf Force One” ale není vtip, je skutečný
před 10 hodinamiŠéf Jaguaru Land Roveru náhle skončil uprostřed změny zaměření celé firmy, co se teď bude dít?
před 11 hodinamiMechanik ukázal, jak se v elektrickém propadáku VW mění pylový filtr, musíte rozebrat skoro půlku auta
včeraNový šéf Stellantisu řádí jako černá ruka, nařídil rychlý návrat dalšího výdělečného osmiválcového stroje
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva