Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 991 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio na pořádné sadě fotek a videu
24.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Obě německé novinky se na nových fotkách odhalují ze všech stran. Patrné jsou tak především rozdíly v nabídce litých kol a koncovek výfuku.
Po včerejším především informačním představení nového Porsche 911 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio zde máme také pořádnou fotogalerii obou otevřených modelů. Pokochat se tak konečně můžeme i výkonnější variantou, stejně jako jsou patrné venkovní rozdíly mezi oběma verzemi. Turbo S se totiž chlubí odlišnými koly a koncovkami výfuku, uvnitř kabiny pak pro změnu nabídne více doplňků již ve standardu. Přeci jen, podstatný cenový rozdíl musí být ospravedlněn i jinak než pouze rozdílným počtem koní v motorovém prostoru.
S novou dávkou fotek přichází také první video. To je ovšem zaměřeno spíše lifestylově než automobilově, pořádného koncertu koncovek výfuku se tak bohužel nedočkáme. Na ty si budeme muset počkat na závěr listopadu, kdy má proběhnout premiéra na autosalonu v Los Angeles - při té příležitosti by totiž Porsche mohlo uvolnit další jízdní záběry.
Po stránce informační nás ale již mnoho novinek nečeká, prakticky vše potřebné bylo řečeno včera. Zopakovat tak jen můžeme základní fakta. Tedy, že 3,8litrový plochý šestiválec produkuje 520 nebo 560 koní, které kabrioletu dopomáhají ke zrychlení z klidu na stovku za 3,5 s, respektive za 3,2 sekundy. Nejvyšší rychlost pak činí 318 km/h, zatímco v rámci spotřeby se máme dočkat normy 13,4 l/100 km ve městě, 7,8 l/100 km mimo městskou zástavbu a 9,9litrového průměru.












































Na nové sadě fotek se konečně ukázaly obě dvě verze, tedy jak nové Porsche 911 Turbo Cabrio, tak i Turbo S Cabrio
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Číňané po zkopírování Bugatti a Rolls-Royce měli obšlehnout také Bentley, nedivili bychom se už ničemu
20.10.2025Vtipálci ukázali riziko aut řízených nikým, desítky robotických taxíků zcela zablokovaly provoz a netušily, která bije
18.10.2025Nový Mercedes třídy S by s designem posledního konceptu vypadal docela „cool”, designér ho nakreslil
16.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Gonzalez si udržuje těsný náskok i po titulovém souboji s Moreirou na Phillip Islandu včera 19:34
- Test Superbike - Jerez, 2. den včera 18:55
- Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa včera 13:34
- Test Superbike - Jerez, 1. den 21.10.2025
- Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou 21.10.2025
Nejnovější články
Lamborghini bojuje o svou reputaci novou zárukou, ve výsledku ale nabízí míň než Kia
před hodinouVolkswagenu dochází peníze. Pro příští rok mu chybí 267 miliard, roky sázení na mrtvé koně doženou i obry
před 3 hodinamiKupci elektrického Porsche Macan začínají pociťovat největší bolest vlastnictví těchto aut, drastický propad hodnoty
před 4 hodinamiDodnes nikdy nepřihlášený Mercedes z roku 1982 je dokonalý stroj času o víc jak 40 let zpět, další osud má jasný
včeraŠkoda jako by na chvíli zapomněla, za co dnes kope, zničehonic začala vyzdvihovat přednosti dieselového auta
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva