Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche pozastaví dodávky modelu 911 GT3, kvůli obavám ze samovznícení
18.2.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Zdá se, že jen u italských superaut v plamenech nezůstane. Do této rizikové party se přidává i Porsche s modelem GT3 991, nyní se chystá pozastavit dodávky.
Byli jsme příjemně překvapení, že se německý výrobce navzdory protěžování dvouspojkových převodovek PDK přemýšlí nad manuální skříní pro chystanou extrémnější variantu GT3 RS. Zároveň nás ale také zaskočilo, proč jejich auta, respektive poslední generace GT3 stále častěji objevuje v plamenech u silnice. Že by to byl nějaký nový způsob propagace nebo by poslední GT3 byla tak žhavá? Tak to opravdu nebude.
V minulosti měly podobné problémy italské automobilky a někteří majitelé jejich vozů na to bohužel doplatili. Z těch posledních vzpomeneme třeba Ferrari 458 Italia, kterému nešlehaly plameny jen z výfuků, ale také z motorového prostoru. U Porsche, které má pověst výrobce nejspolehlivějších automobilů, si nic podobného nemohou dovolit. V posledních několika týdnech shořelo už minimálně pět kusů GT3, o kterých se ví. Proto se tedy chystají pozastavit dodávky „gététrojky“ a zjednat nápravu.
Spontání zapalování není u vozu za takové peníze vůbec příjemné, příjemné není ani v nejlevnějším voze na trhu, natož pak u něčeho, co umí díky 475 koňím jezdit přes 300 km/h v cuku letu a co musí vydržet i dlouhodobější extrémní zacházení na nejobtížnějších okruzích planety. Možná jsou na vině některé technické vychytávky, které nebyly dotaženy k dokonalosti, kdo ví.
Pokud se značce podaří problém vyřešit, v což všichni jistě doufají, pak se dá očekávat velká svolávací akce. Rozhodně však nezávidíme strach novopečených majitelů, kteří by se teď měli do zpětných zrcátek koukat pokud možno každou chvilku nebo by měli svojí novou chloubu raději do vyřešení situace raději nechat v garáži bez nastartovaného motoru. Zlověstnou zprávou je prý nápis palubního počítače „Low oil pressure“ či podivné zvuky z motorového prostoru následované dýmem. V druhém případě ale bývá už pozdě...
Takové snímky musejí fandu rychlých aut jedině zarmoutit. Novopečené majitele GT3 o to více
Fotogalerie Porsche 911 GT3 991
Nové Porsche 911 GT3 dorazilo s výkonem 475 koní, řiditelnou zadní nápravou a převodovkou PDK, díky čemuž je prý rychlejší nejen na Nordschleife
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
včera - Muž ukázal, jak samořídicí taxíky Googlu ošálí tričko s nápisem Stop, tohle má být ta brzká budoucnost?
6.5.2024 - Majiteli jen dva roky starého auta odešel motor a Audi ho odmítlo opravit v záruce. Expert ukázal, co vedlo k neštěstí za 700 tisíc
6.5.2024
Nejnovější články
- Land Rover asi zapomněl, kým je a jaký se píše rok. Představil nový 350koňový diesel a osmiválec nahrazující motor V6
před hodinou - Tesla už má problémy i v Číně. Její prodeje se tam propadly skoro o pětinu, i když trh a soupeři rostou
před 2 hodinami - Studie potvrzuje tristní zážitky majitelů elektromobilů. Dochází jim „šťáva”, na dobití čekají hodiny, trápí je všechny obsazené nabíječky
před 4 hodinami - Nejnovější BMW vypadá jako prase s nanesenou rtěnkou, i za takové auto ale dnes musíme být rádi
před 5 hodinami - Lucidu dochází baterky. Dál pálí hotovost, prodělal 16 miliard za kvartál. Kdy majitelům dojde trpělivost?
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva