Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover LWB nafocen v provozu, v plné polní je dvakrát dražší než standard
9.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný britský off-road přidává zadním pasažérům 186 mm pro nohy. Kromě toho ovšem navýší i hmotnost, výbavu a samozřejmě také cenu.
Prodloužený Range Rover už nějaký ten den pochopitelně není nějakou utajovanou novinkou, tento model jsme si již představili před jeho debutem na autosalonech v americkém Los Angeles a čínském Guangzhou. S příchodem několika fotek lehce maskovaného auta v provozu, které pořídil náš čtenář René Mulik v britském Leamingtonu, ovšem máme k dispozici také nová data o opravdu dlouhém off-roadu. Nastal tak vhodný čas na menší doplnění předchozích informací.
V rámci rozměrů tedy víme, že vůz bude měřit 5 199 mm, tedy o podstatných 200 milimetrů více než standardní verze. Citelná změna v délce je patrná i z fotek a poznat by ji měli také zadní pasažéři - 186 mm navíc pro jejich nohy přinese vskutku královský prostor. Dopřát si přitom mohou buď základní třímístnou lavici, nebo dvojici individuálních křesel - obojí lze sklopit v úhlu až 17 stupňů namísto standardních osmi.
Vyjma samotného prodloužení dochází také k navýšení výbavy a hmotnosti. V případě druhém máme počítat s nějakými 2 413 kilogramy u verze s pětilitrovým benzinovým osmiválcem, v tom prvním pak třeba s bočními záclonkami na zadních dveřích nebo panoramatickou střechou. Za příplatek pak bude k dispozici třeba multimediální zábavní systém nebo bílá barva Valloire White, jež vychází na 14 500 USD (cca 290 000 Kč).
Do prodeje vůz zamíří v březnu příštího roku, podle vedení automobilky však největší odbytiště budou představovat americký a čínský trh. V Evropě se tak zřejmě s britským kolosem často setkávat nebudeme, díky čemuž mají zaslané fotografie svou cenu. Podobně lze hovořit o částce, kterou si na vůz musíte připravit - ve Státech je standardní provedení k mání za 84 195 USD (1 684 000 Kč), zatímco za LWB v plné polní dáte 199 500 USD (3 990 000 Kč). I to je hodně velký rozdíl...





Fotky prototypu RR LWB potvrzují, že prodloužená verze bude mít opravdu extrémní zadní dveře
Nové oficiální fotky pro změnu naznačují, jak to bude s místem na zadních sedadlech
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Elektrické Kie a Fordy už v USA skoro nikdo nechce ani v momentě, kdy měly růst v jakési předsmrtné křeči
včeraHonda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
včeraBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
včeraPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
včeraMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva