Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Clio RS Monaco GP 2014: bílý lak, černá kola a standardní technika (+ živé foto)
4.3.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I přes slavný název se limitovaná edice Renaultsportu moc nevytáhla. Kromě perleťového laku přihazuje vyšší výbavu, techniku má ale standardní.
Nová verze Renaultu Clio RS by klidně mohla být moderní parafrází shakespearovské komedie „Mnoho povyku pro nic“. Oproti standardnímu provedení totiž nějaké extra finesy nepřiváží, přestože se pyšní slavným jménem odkazujícím na ještě slavnější Velkou cenu Formule 1. Zvenčí je ale nový pouze perleťově bílý lak, kterému společnost dělají černá litá kola (v 17- nebo 18palcovém provedení) a plaketky s logem edice na bočních prazích.
O trochu více zapracovali u Renaultu na interiéru, kam dorazila sportovní sedadla čalouněná černou kůží. S tou pak ideálně kontrastují šedé švy, tím ale zásadní odchylky od standardu víceméně končí. Nové jsou totiž pouze prahové lišty nesoucí pořadové číslo limitované edice, přičemž výbava zahrnuje také vyhřívání zmíněných sedadel a multimediální systém R-Link. Více rozdílů ale již nehledejte.
Na otevírání kapoty a kontrolu mechaniky pak můžete rovnou zapomenout, neboť převzat byl jak přeplňovaný 1,6litrový čtyřválec o výkonu 200 koní, tak rozpačitá dvouspojková automatická převodovka EDC. I nadále tak můžete počítat s akcelerací z klidu na stovku za 6,7 sekundy, nejvyšší rychlostí 230 km/h a bohužel i menším zapojením do hry, než tomu bylo u předchůdce osazeného atmosférickým motorem a manuální převodovkou.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo ze Ženevy.














Mnoho neřešící edice Clia v Ženevě 2014
Nová edice Monaco GP oproti standardu přihazuje jen pár kosmetických doplňků. Technika se ovšem nemění
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 11 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
včeraLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva