Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Rapid pro Indii dostane facelift, bude vypadat, jako „ta naše”
25.1.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Rapid si v Indii nevede špatně, vedle mnoha novinek značky ale vypadá jako chudý příbuzný. Letošní facelift tomu má učinit přítrž.
Patrně si ještě vzpomenete na to, že sága novodobých Rapidů od škodovky začala před pár lety v Indii. Od té doby ustoupila tamní verze modelu tohoto jména do ústraní, neboť se od místních Rapidů, ať už v provedení liftback nebo verzi Spacback, vizuálně i technicky liší. Přesto by bylo nemístné pustit tento specifický produkt české automobilky ze zřetele, a tak se po pár letech zase jednou krátce podíváme na jeho hlavně budoucí osud.
Nic zatím není oficiální, indičtí kolegové ze Zigwheels ale hlásí, že Rapidu právě kvůli jeho značně konzervativnímu vzhledu přestává v Indii po boku nové Octavie, faceliftovaného Superbu a inovovaného Yeti přestává růst pšenka. V první fázi tak automobilka podpoří prodeje edicí Ultima, která nabídne více muziky za stejné peníze, později v letošním roce ale přijde s kompletním faceliftem, který vozu po necelých čtyřech letech v prodeji dopřeje svěžejší tvář.
Auto má zůstat mechanicky totožné, zejména příď se ale má dočkat značného osvěžení, které vůz přiblíží vzezření evropského Rapidu. Významné změny jsou očekávány i v interiéru, záď se pak má změnit pouze nepatrně, pokud vůbec. Technicky se pak má nabídka nadále opírat o motor 1,6 TDI a 1,6 MPI s výkonem 105 koní, Rapid má ale v Indii dostat i námi respektovaný motor 1,2 TSI opět se 105 koňmi, nicméně také se sedmistupňovou automatickou převodovkou (jedna-šestky mají manuální pětikvalt).
Uvidíme, kdy a v jaké podobě facelift Rapidu do Indie dorazí a jak moc škodovce pomůže s tamním odbytem. Přece jen, vzhledem k charakteru tamního trhu je to velikostí, typem karoserie i cenou klíčová součást její nabídky...





















indický Rapid vypadá spíše jako Fabia s kufrem, takové kabátky dnes už Škoda svým modelům nešije
Evropský Rapid je podstatně více šik a ten indický se má vydat po designové stránce stejnou cestou
Zdroj: Zigwheels
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil shořel na parkovišti po ujetí pouhých 1 000 km. Žár byl tak silný, že zapálil dalších sedm aut okolo
před 3 hodinami73 tisíc jen za nové pneu? A každých 10 tisíc km znovu? Ženu zaskočilo, jak moc „žere gumy” její těžké ošklivé BMW
včeraZlatan Ibrahimovič si k narozeninám nadělil další nové Ferrari, stálo ho přes 90 milionů Kč
5.10.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Škoda se teď pokouší stavět atraktivitu elektrických aut na základě odporu k nim, to už je vrchol zoufalství
před 2 hodinamiČínský elektromobil shořel na parkovišti po ujetí pouhých 1 000 km. Žár byl tak silný, že zapálil dalších sedm aut okolo
před 3 hodinamiProdeje Mercedesu se dál propadají hrozivým tempem, zoufalému obratu vedení se nelze divit
před 4 hodinamiNejvětší výletní loď světa je tohle monstrum vážící 251 tisíc tun. Už se blíží dokončení, i Titanic je vedle ní tintítko
včeraPorsche si nedá pokoj. Svým sporťákům má vrátit spalovací motory způsobem, který nadšence tak akorát znovu vytočí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva