Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí

S novým nastavením by měl Superb Combi i v režimu Comfort nabízet více jistoty. Změna přijde v září a zatím není jasné, zda se změn dočká i liftback.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí

18.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

S novým nastavením by měl Superb Combi i v režimu Comfort nabízet více jistoty. Změna přijde v září a zatím není jasné, zda se změn dočká i liftback.

Třetí generace Škody Superb je nadmíru povedeným vozem, což potvrdil i náš podrobný test. V něm jsme mimo jiné konstatovali, že nastavení podvozku je na dnešní dobu neobvykle komfortní, zvláště při použití příplatkových adaptivních tlumičů. V režimu Comfort je vůz tak měkký, že sice k vašemu pozadí nepronikne sebemenší kamínek, na rozhoupaném povrchu ale rychlejší jízda připomene korzování lodí rozbouřeným mořem. Je to něco za něco, pochopitelně a přepnutím jízdního režimu se to dá změnit, přesto by zákazníci mohli být rozšafným chováním vozu v komfortním módu snadno překvapeni.

Ještě patrnější je to u kombíku, který dostal obdobné naladění, ale ve spojení s těžší zádí s vyšším těžištěm. Jistá divokost je tak patrná ještě více - tak moc, že se tento stav nelíbí ani Škodě. Automobilka proto oznámila, že chystá změnu a adaptivní tlumiče se dočkají přeprogramování.

Rekalibrace stihne odpružení zadní nápravy, přičemž změny implementovány budou na vozy vyrobené po letošním září. Nic podrobnějšího nezaznělo, a tak momentálně není jisté, zda se daných modifikací opravdu pouze kombi nebo také liftback. Cena 25 000 Kč za příplatkové adaptivní tlumiče by se na každý pád měnit neměla.

Dodat již aktuálně můžeme pouze tolik, že mladoboleslavská automobilka má po celozávodní dovolené, během které bylo v závodě v Kvasinách realizováno několik úprav. Lakovna se dočkala nového vybavení, přestavěny a vybudovány byly nové výrobní linky ve svařovně. Optimalizován byl rovněž úsek montáže a zároveň pokračuje výstavba nové logistické haly. Tyto změny jsou pro Škodu Superb a Superb Combi podstatné, neboť mají umožnit navýšení produkce až na 280 tisíc vozů ročně. S třetí generací má tedy automobilka neskromné plány, jejichž realizaci by ona modifikace tlumičů mohla napomoci...


Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 1 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 02Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 2 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 04Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 3 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 06Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 4 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 08Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 5 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 11Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 6 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 13Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 7 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 16Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 8 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 18Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 9 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 22Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 10 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 32Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 11 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 40Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 12 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 44Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 13 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 45Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 14 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 46Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 15 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 47Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 16 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 68Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 17 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 69Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 18 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 70Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 19 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 73Škoda uznala, že nový Superb je příliš měkký. V režimu Comfort ho přitvrdí - 20 - Test Skoda Superb Combi 2015 20 TDI prvni 74
Škoda Superb Combi se dočká překalibrování adaptivních tlumičů. Změny se dotknou vozů vyrobených po letošním září

Zdroj: Autocar

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.