Škoda Yeti v nové reklamě připomíná, že Yeti značí netvora

Ze zástupů usedlejších zákazníků Škody Yeti se to možná nezdá, česká automobilka se ale snaží naznačit, že jeho zatím jediné SUV má i svou divočejší stránku.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Škoda Yeti v nové reklamě připomíná, že Yeti značí netvora

13.6.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Škoda Yeti v nové reklamě připomíná, že Yeti značí netvora

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Ze zástupů usedlejších zákazníků Škody Yeti se to možná nezdá, česká automobilka se ale snaží naznačit, že jeho zatím jediné SUV má i svou divočejší stránku.

Ačkoli jsme nikdy nebyli a už asi těžko kdy budeme příznivci SUV, musíme uznat, že Škoda Yeti je jednou z těch smysluplnějších variací na toto téma. Nejde o neschopný vůz, poradí i s „větším než malým” terénem a na silnici přitom není neohrabaný. Před faceliftem navíc neměl ani zrovna tuctový vzhled, přesto vlnu ohromné popularity SUV všeho druhu tak nějak nechytl - špatně se jistě neprodává, prodejní hit to ale jednoznačně není.

Pochopitelně to není ani žádný propadák, takže jistě dostane nástupce, ten však dorazí až v roce 2017. Do té doby musí škodovka pracovat s jeho současnou generací, a to spíše marketingově než jakkoli jinak - nové motory letos Yeti dostal hlavně kvůli Euro 6, nikoli pro zvýšení své atraktivity na trhu. Ve spolupráci s agenturou Leo Burnett tak automobilka připravila novou reklamní kampaň, která se evidentně bude snažit pro „yeťáka” nachytat pár klientů v trochu jiných než obvyklých vodách.

Nehledejte v tom nic peiorativního, už z prostého rozhlížení se po ulicích je ale zřejmé, že Yeti neoslovuje zrovna 25leté krále hudebních klubů, to spíše starší zákazníky oceňující vyšší posez a z něj pramenící snazší nastupování (výjimkám čest). Nová kampaň se ale snaží ukázat, že v Yetim je cosi divokého, co by mohlo zaujmout i poněkud „akčněji” smýšlející klientelu. Karoserii zatím stále jediného SUV škodovky vykresluje jako část trofeje náruživého lovce divé zvěře, který snad jako by ulovil samotného Yetiho...

Zdá se nám to jako docela vtipný nápad, však se sami podívejte, jak se jen trochu jinak stylizovaná tvář inovovaného provedení modelu „na krk” pozůstatků údajného himalájského netvora hodí. Jestli ale tato kampaň vzbudí sympatie mezi mladším publikem, je ale otázkou. První odpovědi nám můžete servírovat v diskuzi, další přinese jen čas a prodejní výsledky...


Škoda Yeti v nové reklamě připomíná, že Yeti značí netvora - 1 - Skoda Yeti tistena reklama trofej 01Škoda Yeti v nové reklamě připomíná, že Yeti značí netvora - 2 - Skoda Yeti tistena reklama trofej 02
Škoda chce novou tištěnou reklamou docílit toho, abychom nezapomněli na původní podstatu jména Yeti

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše