Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SUV MG GS dorazí do Evropy v květnu, ukázalo se na první ilustraci
3.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Na čínském trhu je první SUV značky k mání se 168 nebo 220 benzinovými koňmi, třemi převodovkami i systémem 4x4. Evropská nabídka je zatím neznámá.
S vůbec prvním SUV značky MG jsme se mohli seznámit již loni v dubnu. Tehdy však model GS mířil pouze do čínských showroomů, kde se zákazníky snažil zaujmout nejen povedeným vzhledem, ale také nabídkou sice maloobjemových, nicméně výkonných motorů. Základem se stala přeplňovaná jedna-pětka naladěná na 168 koní a 250 Nm, mimo to ovšem může klientela na největším trhu světa sáhnout také po dvoulitrovém čtyřválci, jemuž turbo dopomáhá k 220 koním a 350 Nm.
Zatím bohužel nebylo potvrzeno, že tyto pohonné jednotky dorazí do Evropy, tajemno tedy obestírá i selekci převodovek. Nicméně v Číně je možné sáhnout v závislosti na agregátu po šestistupňovém manuálu nebo šestistupňové či sedmistupňové dvouspojkové automatické převodovce. Standardem je pak pohon předních kol, za příplatek je ovšem k dispozici i systém 4x4. Také v tomto případu je nejasné, co na Starý kontinent dorazí a co nikoliv.
Od nejistot ale přejděme k jistotám, konkrétně ke vzhledu. Ten se nejspíše s přeletem přes oceán příliš nezmění, jak nám ostatně naznačuje první oficiální ilustrace. I nadále tu tedy máme čelní masku, jenž přechází do světlometů. Povšimnout si můžeme také dynamicky stylizovaného předního nárazníku, do kterého byly zasazeny LEDky pro denní svícení, patrné jsou i prolisy ve formě klínu na čelní kapotě.
Zadní partie jsou prozatím ukryty, nicméně přítomnost střešního spoileru je nejspíše stoprocentní. Příchod dvou koncovek výfuku ale bude dán hlavně onou selekcí pohonných jednotek. Tím jsme na konci dostupných údajů, závěrem tak jen dodáme slova zástupce šéfa značky Martina Uhlarika, podle kterého je GS vozem značícím mezník v historii MG. Uvidíme tedy v květnu, zda se tak stane.

MG GS se po více než roce od své čínské premiéry dostane také do Evropy. Měnit se nejspíše bude technika, nikoliv vzhled
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včeraBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Nezničitelný kombík Mercedesu najel už skoro 900 tisíc km s původní technikou. A dál jezdí, jako by se nechumelilo
před 3 hodinamiNěmecko je odsouzeno ke zkáze, lidi tam vyrábí auta nejdráž na světě, i Česko a Slovensko jsou superlevný kraj
před 4 hodinamiNěmcům otrnulo, ve srovnání elektrického a spalovacího VW vyhlásili jasným vítězem benzinové auto. A to nevybrali žádného krasavce
před 6 hodinamiHammond a May překvapili novým soubojem jako ze starých časů Top Gearu. Zkusili, jestli je na cestování rychlejší auto, nebo letadlo
před 7 hodinamiDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva