Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
TechArt GTStreet RS: nejdrsnější 911 997 na anabolických steroidech
20.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než se celá tuningová horda vrhne na novou devětsetjedenáctku 991, několik firem jistě vymáčkne pár koní i z dosluhující 997. Jako třeba TechArt v případě její nejdrsnější verze GT2 RS.
Tato firma z německého Leonbergu ještě jednou zaparkovala ve své dílně Porsche 911 GT2 RS, trochu si pohráli s nastavením a výsledek právě prezentují na IAA ve Frankfurtu. Jejich kreatura nazvaná GTStreet RS dostala upravenou řídicí jednotku v rámci balíčku Power Kit CK 097/T2.2. Za tímto označením se ukrývá vyladěný plochý šestiválec o objemu 3,6 l, jehož původní výkon 620 koní vzrostl o rovných 100 koní. Dřívější maximální točivý moment 700 Nm se zase zvýšil na rovných devět set newtonmetrů. TechArt říká, že je to ten nejsilnější stroj, který kdy opustil jejich firmu.
GTStreet RS zrychluje z nuly na sto 3,3 sekundy a to je o dvě desetiny lepší čas než výchozí auto. Dvousetkilometrovou hranici pokoří za 9,5 vteřiny, což je zlepšení o 0,3 sekundy. Posunula se též nejvyšší rychlost - z předchozích 330 na 352 km/h. Aby úpravami nijak neutrpěla stabilita, v TechArtu namontovali na přední nárazník karbonové „lízátko” a boční křidélka vyrobená z polyuretanu. Na zádi se pak objevilo velké křídlo z uhlíkových kompozitů a ze stejného materiálu byl vyroben také difuzor zadního nárazníku.
Pokud se vám zdá, že nízký čumák GT2 RS je teď minimálně ve městě na retardérech nepoužitelný, máte v zásadě pravdu. A uvědomuje si to též TechArt, takže vám za příplatek prodá hydraulický systém Noselift, který vám o 10 mm přizvedne příď pouhým zmáčknutím tlačítka na stropní konzole. Abyste náhodou na to nezapomněli a nejezdili jako s prasklými zadními pružinami, elektronika indikuje pomocný režim podvozku na přístrojovém panelu.
TechArt k tomuto vozu dále nabízí nová, kovaná 20palcová kola Formula Race s centrální maticí a šířkou 8,5 palce vředu a 12 palců vzadu. Zůstanou-li vám ještě nějaké další prostředky, můžete si do kabiny objednat jiné kožené čalounění, spoustu Alcantary, pravého semiše, hliníkové pedály nebo karbonu co oči ráčí. Jestli je to ale vkusné, je pouze na vás.
Tip: Projděte si také další novinky letošního frankfurtského autosalonu.





















TechArt tvrdí, že nic silnějšího než toto dosud nepostavili
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche chtělo dostat zpackaný nový Cayenne do lepšího světla srovnáním s 918, dosáhlo ale jen maximální trapnosti
včera
Range Rover si utahuje z pokusu Číňanů napodobit jeho slavnou reklamu, při kterém tak katastrofálně selhali
20.11.2025
„Bugatti pro chudé“ je vážně laciný zabiják, až násobně dražší soupeře v bezprecedentním testu rozcupovalo rozdílem třídy
18.11.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
BMW zkusilo prokázat použitelnost nového elektromobilu nesmyslnou jízdou za nereálných podmínek v nikým nepoužívaném nastavení
před hodinou
Kam dala Kia hlavu? Své ošklivé novince sebrala motor V6 i jako vrchol v době, kdy ho konkurence vrací do nabídky jako základ
před 2 hodinami
Lidmi skoro zapomenutý homologační speciál sběratelé z hlavy nepustili, na tuhle vzácnost jsou dnes i 2 miliony málo
před 4 hodinami
AUDI odhalilo své první SUV a sál ztichl, vypadá ještě víc jako mihule na kolech
před 5 hodinami
Asi jen Bugatti má dnes „normálního” šéfa, takto zareagoval na snahu majitele dostat zpátky na silnice bouraný Chiron
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 11.21. 16:44 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 11.21. 13:06 - Brus
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 11.21. 11:34 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 11.21. 11:14 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.21. 10:39 - tommas
- Další zajímavá autovidea 11.20. 09:42 - Vrooom
- Rychlodotazy 11.19. 20:51 - HOUZJ5AJ
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 11.19. 20:37 - M.Z.
