Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
TechArt GTStreet RS: nejdrsnější 911 997 na anabolických steroidech
20.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než se celá tuningová horda vrhne na novou devětsetjedenáctku 991, několik firem jistě vymáčkne pár koní i z dosluhující 997. Jako třeba TechArt v případě její nejdrsnější verze GT2 RS.
Tato firma z německého Leonbergu ještě jednou zaparkovala ve své dílně Porsche 911 GT2 RS, trochu si pohráli s nastavením a výsledek právě prezentují na IAA ve Frankfurtu. Jejich kreatura nazvaná GTStreet RS dostala upravenou řídicí jednotku v rámci balíčku Power Kit CK 097/T2.2. Za tímto označením se ukrývá vyladěný plochý šestiválec o objemu 3,6 l, jehož původní výkon 620 koní vzrostl o rovných 100 koní. Dřívější maximální točivý moment 700 Nm se zase zvýšil na rovných devět set newtonmetrů. TechArt říká, že je to ten nejsilnější stroj, který kdy opustil jejich firmu.
GTStreet RS zrychluje z nuly na sto 3,3 sekundy a to je o dvě desetiny lepší čas než výchozí auto. Dvousetkilometrovou hranici pokoří za 9,5 vteřiny, což je zlepšení o 0,3 sekundy. Posunula se též nejvyšší rychlost - z předchozích 330 na 352 km/h. Aby úpravami nijak neutrpěla stabilita, v TechArtu namontovali na přední nárazník karbonové „lízátko” a boční křidélka vyrobená z polyuretanu. Na zádi se pak objevilo velké křídlo z uhlíkových kompozitů a ze stejného materiálu byl vyroben také difuzor zadního nárazníku.
Pokud se vám zdá, že nízký čumák GT2 RS je teď minimálně ve městě na retardérech nepoužitelný, máte v zásadě pravdu. A uvědomuje si to též TechArt, takže vám za příplatek prodá hydraulický systém Noselift, který vám o 10 mm přizvedne příď pouhým zmáčknutím tlačítka na stropní konzole. Abyste náhodou na to nezapomněli a nejezdili jako s prasklými zadními pružinami, elektronika indikuje pomocný režim podvozku na přístrojovém panelu.
TechArt k tomuto vozu dále nabízí nová, kovaná 20palcová kola Formula Race s centrální maticí a šířkou 8,5 palce vředu a 12 palců vzadu. Zůstanou-li vám ještě nějaké další prostředky, můžete si do kabiny objednat jiné kožené čalounění, spoustu Alcantary, pravého semiše, hliníkové pedály nebo karbonu co oči ráčí. Jestli je to ale vkusné, je pouze na vás.
Tip: Projděte si také další novinky letošního frankfurtského autosalonu.


TechArt tvrdí, že nic silnějšího než toto dosud nepostavili
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
73 tisíc jen za nové pneu? A každých 10 tisíc km znovu? Ženu zaskočilo, jak moc „žere gumy” její těžké ošklivé BMW
včeraZlatan Ibrahimovič si k narozeninám nadělil další nové Ferrari, stálo ho přes 90 milionů Kč
5.10.2025Ironie osudu: Údajně terénní Kia selhala a zůstala uvíznutá v oblasti, po které je pojmenována
4.10.2025
Nejnovější články
Největší výletní loď světa je tohle monstrum vážící 251 tisíc tun. Už se blíží dokončení, i Titanic je vedle ní tintítko
včeraPorsche si nedá pokoj. Svým sporťákům má vrátit spalovací motory způsobem, který nadšence tak akorát znovu vytočí
včeraDalší nový Moskvič si Češi mohou koupit už teď, je to zajímavé auto za slušné peníze
včera73 tisíc jen za nové pneu? A každých 10 tisíc km znovu? Ženu zaskočilo, jak moc „žere gumy” její těžké ošklivé BMW
včeraDacia nás se začátkem října zasypala hromadou novinek, uhranout teď chce už úplně všechny
včera
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 10.07. 23:35 - Eda
- BMW Divize 10.07. 16:58 - pavproch
- VZKAZY 10.07. 16:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 10.07. 15:43 - pavproch
- IT poradna 10.07. 11:07 - pavproch
- Rychlodotazy 10.07. 10:26 - pavproch
- Kia EV9 10.06. 23:20 - lukasak12
- Politický koutek 10.06. 18:01 - řidičBOB