Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Vencer Sarthe 2013: produkční verze holandského sporťáku dorazí na Top Marques
22.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I v sérii nabídne dvoumístný karbonový vůz 510 koní. Stovku tak nadále hodlá pokořit za 3,8 sekundy, rozjet se umí až na 326 km/h.
O zcela nové (a tím pádem víceméně neznámé) automobilce jsme se dnes již jednou zmiňovali. Oproti italské značce Icona je však holandská společnost Roberta Cobbena o poznání dále. Příští měsíc totiž neodhalí jen tak nějaký koncept, ale rovnou produkční verzi svého vlastního modelu Vencer Sarthe. Hliněnou studii, s jakou se Italové ukážou za pár týdnů v Šanghaji, se přitom nizozemská firma rozhodla rovnou přeskočit, reálnému vozu totiž předcházely pouze počítačové návrhy, o jejichž existenci jsme informovali loni v květnu.
Co se technických parametrů týče, nic za těch uplynulých deset měsíců, pokud přeskočíme posun od návrhů k hotovému autu, nezměnilo. Na délku, šířku a výšku tak vůz nadále měří 4 515, 1 984 a 1 190 milimetrů. Nezměněn zůstal také rozvor 2 791 mm i hmotnost 1 390 kg, identické je rovněž naladění osmiválcové pohonné jednotky na 510 koní a 650 Nm. Nepřekvapí proto, že stovky by měl Vencer Sarthe dosáhnout za loni ohlášených 3,8 sekundy a nejvyšší rychlost stále činí 326 km/h.
Můžeme tedy vlastně na dubnové akci Top Marques očekávat něco nového? Po mechanické stránce nikoliv, po té vizuální ale Holanďané slibují výrazný odklon od loňské verze. V rámci použitých materiálů by ale nadále měl prim hrát karbon, uvnitř pak nebude chybět kožené čalounění nebo rozměrný displej z tekutých krystalů.



Produkční verze holandského sporťáku Vencer Sarthe se představí příští měsíc v Monaku







V této podobě se Vencer Sarthe představil loni v květnu. Tehdy však existoval pouze ve formě počítačových návrhů
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
dnes
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 5 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 7 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 8 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 10 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
