Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy
2.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Věhlasné německé inženýrství není zrovna známé tím, že by bylo postaveno na improvizaci. Konstruktéři VW nicméně jistou nápaditostí v tomto směru vynikají.
Někdo používá při snižování sériového podvozku obyčejné kratší pružiny, jiný je vynalézavější a vezme na ty původní flexu, Volkswagen na pařížském autosalonu ale ukázal, že zmenšit spáry mezi blatníkem a kolem Golfu GTI a tím opticky vylepšit jeho postoj, lze udělat mnohem snáze a levněji. Akorát v TÜV by asi pro podobnou kreativitu neměli moc pochopení...
Pružiny Golfu GTI sedmé generace stažené upínacími pásy objevil kdosi ze specializovaného online magazínu Vau-Max. Je pravdou, že vůz byl na výstavě prezentován pouze jako koncept, přesto je poněkud zvláštní, že se v regálech jedné z největších automobilek na světě nebo alespoň některého z úpravců blízkých značce nenajdou pružiny o vhodném průměru a dost krátké na to, aby nebylo nutné upravovat výšku Golf tímto poněkud neortodoxním způsobem a riskovat, že to někdo objeví. Což se i stalo.
Mimochodem, pokud máte dojem, že se přece nic nestalo a někdo prostě jen využil improvizované řešení na aktuální problém, který už na místě nešlo řešit jinak, tak na tom samozřejmě určitě něco bude. Řekli bychom ale, že na hledání ideálu krásy měli designéři dost času ve studiu. Kromě toho v podání Volkswagenu se nejedná o první „tuning“ podobného druhu. Naprosto stejným způsobem měl svého času stažené pružiny i jeden ze sériových modelů vystavených na pódiu v rámci novinářské prezentace.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.









Vážně si někdo ve Volkswagenu myslel, že nikoho nebude zajímat podvozek konceptu sportovního Golfu?
Zdroje: Autoblog.nl, Vau Max
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
včeraFerrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
včeraJedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Mercedes potichu zastavil dodávky nových elektromobilů do USA. Firmu táhnou ke dnu, zisky klesly o 56 %, dole jsou i prodeje a obrat
před hodinouDodnes nejeté monstrum rallyové skupiny smrti je k mání v silniční verzi, stojí už víc než spousta Ferrari
včeraProfesor ekonomie přesně popsal, jak si evropské automobilky zničily svou vlastní budoucnost výměnou za krátkodobý zisk
včeraVietnamec, který vydělal miliardy na nudlích prodávaných i v Česku, chystá novou vlajkovou loď a útok na další trh
včera„Hrozí náhlá ztráta brzdných schopností.” Ferrari až po třech letech výroby objevilo kritickou chybu klíčového modelu za víc jak 10 milionů
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Rychlodotazy 07.30. 20:36 - Kavis
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub
- Další zajímavá autovidea 07.30. 13:48 - Vrooom
- Americké vozy a vše kolem nich 07.30. 09:06 - Stepan