Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen ukončil výrobu Scirocca R. Vrátí se až s faceliftem, s 300 koňmi
18.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizované „šíro“ se ukáže v Ženevě. Oproti stávajícímu provedení ale dostane jen jinou masku, světlomety a v případě „eRka“ také nový motor.
Životní cyklus Volkswagenu Scirocco asi ze všeho nejvíc připomíná jízdu na horské dráze. Jednou je totiž dole, jednou nahoře. Zatímco třeba v takovém Holandsku si vůz nevydělá ani na tištění katalogů, v Německu představují jednu limitovanou edici za druhou. Za dva roky bychom se pak měli dočkat zcela nové generace, která již nebude na první pohled připomínat hatchback, ale spíše dorazí s tvary skutečného kupé. To je ovšem hudba vzdálenější budoucnosti.
Ta nám bližší se vztahuje k březnovému autosalonu v Ženevě, kde se objeví facelift stávajícího provedení. Jak ovšem naznačují špionážní fotografie, o žádné větší změny nepůjde. Vůz totiž nadále používá platformu PQ35, se kterou dorazí prakticky jen pozměněná příď. Vše ostatní zůstane na svém místě, včetně pohonných jednotek, tedy až na motor EA113 vyhrazený provedení Scirocco R.
Volkswagen totiž nedávno přestal tento agregát vyrábět, což se logicky odrazilo také na dočasném zastavení výroby samotného „eRka“. Rozhodně to ovšem neznamená absolutní konečnou tohoto modelu. Podle zpráv z automobilky se vrcholné Scirocco vrátí, přičemž pod kapotou nabídne nový motor EA888 (opět přeplňovaný dvoulitr), jež bude produkovat 300 koní a 380 Nm.
Momentálně ovšem není jasné, kdy bychom se vrcholu nabídky měli dočkat - zda rovnou v Ženevě, nebo někdy později. Jisté ovšem je, že v jeho případě se zrevidovaná čelní maska a pozměněné světlomety dočkají ještě jinak stylizovaných nárazníků a možná i bočních prahů a litých kol.






Špionážní záběry naznačují, že v rámci faceliftu Volkswagenu Scirocco půjde hlavně o přední část
Zdroj: Car and Driver
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včeraBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Ford upravil své levné velké SUV pro Čínu, aby ho nabídl po celém světě. Jeho skutečný původ skrývá
před 3 hodinamiProdeje elektrických Fordů se dál mohutně propadají, sportovní spalovací Mustang už v USA dokonce překonává rodinný Mach-E
před 4 hodinamiNová specialita Porsche vypadá jako stvořená pro Česko, dvouocasý lev ho nezdobí zdaleka jen tady
před 6 hodinamiDnes neuvěřitelný VW z dob, kdy jste si u Němců mohli poručit skoro cokoli, je k mání stále nejetý. Nikdo ani nezašpinil jeho spodek
před 7 hodinamiSpolečný elektromobil Hondy a Sony je zatím pořádný provar. Firmám už prodělal přes 10 miliard, aniž by byl blízko dokončení
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva