Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volvo V40 2012 Heico Sportiv: silniční úprava i naftový závoďák na nových fotkách
7.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Heico Sportiv přiblížilo realitě své úpravy nové generace Volva V40 a závodní vůz postavený na stejných základech ukázalo konečně ze všech stran.
Autosalon v Lipsku stále ještě probíhá a ačkoli o jeho hlavních novinkách jsme vám řekli už při jeho startu o minulém pátku, v drobnějších, převážně tuningových zajímavostech se můžeme „vrtat” i tento týden. To jsme vám ukázali třeba Škodu Yeti Pick-up od BT Designu a více ke své práci odhalil i úpravce Heico Sportiv.
Ten v posledních týdnech avizoval hned dvě novinky - nejprve program individualizace pro nové Volvo V40 a posléze naftový závoďák vzešlý ze stejného modelu. V obou případech byl ale na informace a snímky velmi skoupý, úpravy sériové V40 dokonce ukázal jen na skicách. A právě to se rozhodl s lipským autosalonem napravit, neboť firma je oficiálním partnerem německého zastoupení Volva pro individualizaci jeho aut.
Firma vypustila dvě první fotky červeně lakované V40 s úpravami pro běžný provoz, které ukazují dříve zmíněné - vůz s agresivněji pojatými nárazníky, tím zadním s difuzorem, o něco sníženou stavbu podtrženou i novými nástavci vnějších prahů, většími koly se sedmi paprsky a novým výfukovým systémem se čtyřmi koncovkami. Ve věci technických změn Heico zatím sdílnější nebylo a stále operuje jen nabídkou budoucího posílení vrcholného motoru T5 ze standardních 177 kW (240 koní) až na 198 kW (270 koní), což bude mít za následek zvýšení maximální rychlosti o 5 km/h.
Zveřejněny byly také nové záběry závodní verze, kterou si tak můžete pořádně prohlédnout zvenčí i zevnitř. I v tomto případě se musíme spolehnout na starší informace - vůz dostal přepracovaný bodykit hojně využívající plast vyztužený uhlíkovými vlákny, upravený podvozek, jiné brzdy, nová kola a upravený naftový motor D5 spalující bionaftu. Jeho výkon činí maximálně 221 kW (300 koní) a bude mět oslnit na příští čtyřiadvacetihodinovce na Nürburgringu.
To je zatím vše, co můžeme říci - je to více než dříve, ale pořád to není vše. Heico se ale přinejmenším o úpravách standardní V40 2012 určitě ještě rozpovídá, nafocený vůz zatím označuje jen za prototyp.


Úpravy pro sériovou V40 2012 jsou prezentovány jako prototyp, během pár měsíců ale Heico těžko přijde s něčím převratně jiným
Závodní V40 s motorem D5 detailněji
Zdroj: Heico Sportiv přes Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
2.8.2025Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před 2 hodinamiNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před 2 hodinamiŠéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
včeraPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
včeraSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
včera
Živá témata na fóru
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 08.03. 22:42 - Truck Daškam
- Bellet J 12 RS 08.03. 21:39 - M.Z.
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 08.03. 20:27 - řidičBOB
- Onboard videa 08.03. 16:55 - Truck Daškam
- Nový C3: vzhled na jedničku 08.03. 11:17 - pavproch
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda