Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf VII Variant 4Motion: čtyřkolka nyní i „v kombíku”, utáhne až dvě tuny
27.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Model vybavený mezinápravovou spojkou Haldex můžete spojit se dvěma turbodiesely a manuálem, na výběr jsou jen dvě vyšší úrovně výbavy.
Nový Golf Variant jsme vám představili už opravdu podrobně, a to včetně českých cen. Při té příležitosti jsme se ale pohonu všech kol 4Motion, kterým kombi z Wolfsburgu může být vybaveno, dotkli jen lehce, neboť sám Volkswagen k němu tehdy mnoho neřekl. Asi to nevnímal jako nezbytné, neboť technické rozdíly oproti hatchbacku pochopitelně existují, nyní každopádně i k této verzi prozradil více.
Stejně jako v případě pětdvířka vůz používá pátou generaci mezinápravové spojky Haldex, která již ke své činnosti nepotřebuje akumulátor a jenž podle Volkswagenu „reaguje extrémně rychle na veškeré možné řidičské situace“. Dopřát si ovšem tento pohon můžete znovu pouze v kombinaci s dvěma dieselovými motory a manuální převodovkou.
První možností je tedy Golf Variant 1,6 TDI 4Motion, který produkuje 77 kW/105 koní a 250 Nm točivého momentu. Stát vás bude v jediné možné výbavě Comfortline 547 900 Kč, přičemž spotřeba ve srovnání s předchozí generací poklesla o 18 procent na 4,5 l/100 km. Vyšší schopnosti má ovšem nové kombi v tahu - při 8procentním stoupání zvládne přívěs o hmotnosti až 1 900 kg, při 12procentním pak utáhne 1 700 kg.
Varianta číslo dvě počítá s dvoulitrovým turbodieselem, který již na všechna čtyři kola přepouští 110 kW/150 koní a 320 Nm točivého momentu. Spotřeba v tomto případě lehce stoupla na 4,8 l/100 km, stejně tak se ovšem změnila i tažná kapacita. S motorem 2,0 TDI totiž Golf Variant zvládá až dvoutunové přívěsy, a to bez ohledu na sklon svahu. K mání je přitom jen s výbavou Highline za 629 900 Kč - už z toho je patrné, že verze 4Motion nyní najdete i s dalšími podrobnostmi v českém ceníku Golfu Variant (PDF, 128 kB). Tedy najdete jim tam už pár pátků, Volkswagen ale uznal za vhodné se tím pochlubit až nyní...




























VW Golf VII Variant může být vybaven jen dieselovými motory a manuální převodovkou. V rámci výbav je pak na výběr úroveň Comfortline nebo Highline
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 9 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 10 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
včeraLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva