Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Abarth 500 2014: ostrá pětistovka dostala digitální displej a pár dalších novinek
5.3.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní Abarth se kromě přístrojového štítu z TFT-displeje dočkal i dalších barev. Pro závodní Assetto Corse je ovšem nově připraveno 215 koní.
Ženevský autosalon nehostí pouze premiéru nového Abarthu 695 Biposto, ale také modernizaci standardního italského škorpiona. Ta se přitom soustředí především na přístrojový štít, kde se objevuje nový TFT-displej. Ten samozřejmě nechybí ani ve zvláštní verzi, kde mu společnost dělá LEDkový kolega na středové konzoli (zobrazující takřka závodní telemetrii). Na ten samozřejmě ve standardu můžete zapomenout.
Přesunout se tak můžeme k dalším změnám, kterých je jako šafránu. Nová jsou totiž pouze 16palcová kola s retro vzhledem, zatímco v paletě barev se objevuje nový béžový odstín a dvě dvoutónové kombinace - modrá se šedou a modrá s červenou. Tím ale modernizace končí, přičemž k mání je jak pro hatchback, tak pro polokabriolet. Ty lze přitom objednávat s výkonem 135 nebo 160 koní.
O poznání větší sílu si ovšem mohou vychutnat klienti závodního oddělení, pro které je připravena verze 695 Asetto Corse Evoluzione. Ta se pyšní prakticky stejným bodykitem jako dosud uvedené modely 500 Asetto Corse a 695 Asetto Corse, výkon ovšem zvyšuje z 200 na 215 koní. Tím se dozajista vylepší i jízdní dynamika, nic konkrétního ovšem Italové nezveřejnili.
To je ale v rámci změn opravdu vše, článek tak můžeme uzavřít úspěchem značky Abarth v Japonsku. Tamní prodeje totiž loni narostly o 112 procent oproti roku 2012. Není tedy divu, že Země vycházejícího slunce je pro škorpiona druhým domovem. Přičemž pro letošek se prý hodlá zaměřit na Rusko a Střední Východ.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo ze Ženevy.







Standardní Abarth 500 se pyšní hlavně novým přístrojovým štítem, který je k dispozici i pro verze 595 Competizione a Turismo
Závodní provedení 695 Assetto Corse Evoluzione se pro změnu dočkalo zvýšení výkonu na 215 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Lídry jsou Bulega, Manzi a Neila 10:36
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
Nejnovější články
Nové BMW M3 dostane úplně nový typ spalovacího motoru, odhalil manažer automobilky, jsme na něj zvědavi
před hodinouVolvo v problémech oznámilo, že bude propouštět, musí ušetřit nejmíň 41 miliard Kč
před 3 hodinamiŠéf Toyoty zaujal další rezolutní postoj k elektrickým autům, odpískal plány na sportovní modely s tímto pohonem
před 4 hodinamiNový Mercedes CLA působí v základu až ostudně lacině, i když stojí o statisíce víc. Uvnitř přišel o třetinu displejů
před 6 hodinamiVW poznává „kouzlo” prodeje elektromobilů. Čím víc jich prodá, tím víc prodělá, sám to přiznává
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 05.01. 14:44 - pavproch
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1