Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin hostům tajné prezentace Valkyrie nevzal mobily, teď znovu lituje
19.6.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Měla to být tajná prezentace jen pro vybrané, hned několik lidí si z ní ale na památku pořídilo fotografie a videa. A ta se teď postupně dostávají ven.
Minulý týden jsme se mohli vůbec poprvé seznámit s předprodukční verzí Astonu Martin Valkyrie. Ta sice byla představena již během Velké ceny Monaka, na privátní akci ovšem byli pozváni jen zákazníci a blízcí přátelé britské automobilky. Značka se nejspíše domnívala, že se návštěvníci zachovají jako džentlmeni a budou respektovat upozornění na to, že vše je tajné a že veřejná premiéra se odehraje až v září ve Frankfurtu, a tak jim nesebral mobilní telefony a nechal je i fotit a natáčet. A to neměl dělat.
Respektování přání a zájmů jiných tak nějak obecně ustupuje boji o prvenství ve zveřejnění nějakých tajemství, a tak tu po nadílce fotek máme i video. To nám zvnějšku Valkyrii lépe neukazuje, na rozdíl od předchozích fotek ale do detailu zkoumá i kabinu. Palubní deska je doslova poseta displeji, dva krajní ale nejspíše slouží kamerám namísto zpětných zrcátek.
Zatím není jasné, zda vůz kamery místo zrcátek skutečně dostane, neboť legislativa s nimi ve zatím všech zemích světa zdaleka nepočítá. Je proto možné, že krajní displeje poslouží pouze výstupu ze zpětné kamery, ostatně parkování s Valkyrií nejspíše bude patřit k náročným úkolům. Její design byl maximálně podřízen funkci a aerodynamice, výhled vzadu tak bude velmi omezen. Zpětná zrcátka usazená třeba na blatnících, dveřích nebo na střeše na tom asi mnoho nezmění
Kromě displejů si můžete povšimnout hranatého obdélníkového volantu či sedadel, která jsou tak blízko středu auta i sobě, jak jen to jde. Není proto vlastně překvapivé, že Aston Martin se rozhodl jistým způsobem hlídat váhu majitelů prostřednictvím formování sedaček přímo na tělo a případná kila navíc si vyžádají zopakování této procedury.
Z dalších informací jen zopakujeme, že řidič dostane na hraní kombinaci 6,5litrového atmosférického dvanáctiválce a systému podobného technologii KERS. Celkový výkon by měl narůst na 1 000 koní, váha nemá přerůst tisíc kilogramů. Aston Martin cílí na poměr 1:1 mezi výkonem a hmotností, což povede jízdní dynamice na úrovni F1 či speciálů LMP1.
Nové video plně odhalilo kokpit Astonu Martin Valkyrie...
...exteriér lépe ukázaly starší fotografie. Ani jedno jsme neměli vidět dříve než za pár měsíců
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- První dobíjecí Lamborghini je další hybridní nesmysl, fiktivní úsporu paliva mění za 300kilovou nadváhu
před hodinou - V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně
před 2 hodinami - Francouzi po čase stvořili opravdu krásné auto. Dostalo bezemisní pohon, který nemá problém s dojezdem
před 4 hodinami - Dvojí výkon vrcholné Tesly Model 3 byl vysvětlen, Česko i většina světa dostane ošizenou verzi
před 5 hodinami - Dlouholetý šéfdesignér Škody přešel k Číňanům. Na povel bude mít i značku, která stále víc boduje v Česku
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.26. 16:17 - řidičBOB
- VZKAZY 04.26. 14:59 - petr_riha
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 14:36 - Stepan
- Audi A6 C7 převodovky 04.26. 14:28 - Arkis
- S větrem ve vlasech.... 04.26. 14:16 - pavproch
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz