ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak

Konkurence pro britský Radical nově tlačí k zemi až 1 134 kg. S nejslabším motorem zvládne stovku za 2,5 sekundy, koupě je ovšem zatím náročná.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak

6.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Konkurence pro britský Radical nově tlačí k zemi až 1 134 kg. S nejslabším motorem zvládne stovku za 2,5 sekundy, koupě je ovšem zatím náročná.

O znovuzrozené italské automobilce ATS (Automobili Tourismo e Sport) jsme se zmiňovali již několikrát. Představit jsme vám tak mohli modely Sport 1000, 300 Leggera nebo 2500 GT, dosud však není jasné, zda nějaký z nich již zamířil k zákazníkům. V reálném světě totiž není o tomto výrobceiani vidět, ani slyšet. To ovšem neznamená, že by se neprojevoval na sociálních sítích nebo že by dostatečně nezásoboval automobilové redakce tiskovými zprávami.

Ta nejnovější informuje o modernizaci, jíž se podrobil model Sport 1000. Daná číslovka u novinky z názvu zmizela, místo toho dorazilo nové šasí tvořené ocelovými a chrom-molybdenovými trubkami. Díky tomu o nějakých 50 kilogramů klesla hmotnost, přepracovaná aerodynamika však pro změnu přišla s vyšším přítlakem. Ten má činit 1 134 kg, ATS však neudává rychlost, při jaké je dosažen.

Šasí a karoserie ovšem nejsou jedinými novinkami, mimo to přepracované ATS Sport dostalo tlumiče Öhlins, šestipístkové brzdy Tarox vpředu i vzadu, samosvorný diferenciál Quaife nebo 15palcová litá kola. Uvnitř trůní sedadla Tillet s vícebodovými závodními pásy Sparco, od stejného zdroje pochází i vyjímatelný volant. Zmínit pak můžeme ještě pedály vyfrézované z jediného kusu hliníku.

Do motorového prostoru pak může zamířit několik motocyklových agregátů. Ten základní s 1,3litrovým objemem počítá s výkonem 185 koní, přičemž italskou placku katapultuje na stovku za 2,5 sekundy. Na závodních pneumatikách přitom zvládne 3 g. Pokud vám to ovšem nestačí, můžete sáhnout po jedna-čtyřce naladěné na 235 koní nebo po jedna-šestce produkující koní 255.

Ceny startují na sumě 33 000 Eur (cca 907 500 Kč) za exemplář bez pohonné jednotky, se základní jedna-trojkou pak ATS Sport vychází na 48 850 Eur (1 343 500 Kč). Připlatit si ovšem můžete za celokarbonovou karoserii, lepší brzdy či kola s centrální maticí. Aby ovšem ATS skutečně prorazilo, musí napřed vybudovat dealerskou síť. Jinak bude živé pouze na Facebooku či Twitteru...


ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 1 - ATS Sport 2015 facelift 01ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 2 - ATS Sport 2015 facelift 02ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 3 - ATS Sport 2015 facelift 03ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 4 - ATS Sport 2015 facelift 04ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 5 - ATS Sport 2015 facelift 05ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 6 - ATS Sport 2015 facelift 06ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 7 - ATS Sport 2015 facelift 07ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 8 - ATS Sport 2015 facelift 08ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 9 - ATS Sport 2015 facelift 09ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 10 - ATS Sport 2015 facelift 10ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 11 - ATS Sport 2015 facelift 11ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 12 - ATS Sport 2015 facelift 12ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 13 - ATS Sport 2015 facelift 13ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 14 - ATS Sport 2015 facelift 14ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 15 - ATS Sport 2015 facelift 15ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 16 - ATS Sport 2015 facelift 16ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 17 - ATS Sport 2015 facelift 17ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 18 - ATS Sport 2015 facelift 18ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 19 - ATS Sport 2015 facelift 19ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 20 - ATS Sport 2015 facelift 20ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 21 - ATS Sport 2015 facelift 21ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak - 22 - ATS Sport 2015 facelift 22
ATS Sport se dočkalo nového šasí a přepracované karoserie, jež má nabízet až 1 134 kilogramů na přítlaku

Zdroj: Autoblog

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.