Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi přiveze do Detroitu dvoudveřový crossover, bude to koncept Q1 nebo Q2?
6.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové oficiální ilustrace zbavily německou novinku výrazných blatníků. Zároveň jí však přidělily délku 4,2 metru, která je na dosah Audi Q3.
Na počátku týdne jsme se trochu podrobněji rozepsali o chystaném Audi Q1, které německá automobilka anoncovala ve formě jediné ilustrace. Ta přitom podle nás mnohem více odpovídá vzhledu koncepčního Crosslane Coupe, jež se představilo loni na Paříži. Sériová verze by totiž měla být o poznání uhlazenější, bez vypouklých zadních blatníků, čili zkrátka asi jako koncept, který Audi přiveze v lednu do Detroitu a jenž předznamenávají nové skice.
Německá automobilka samozřejmě nikde ani nenaznačila, že by novinka určená pro autosalon měla předznamenávat produkční Q1. A svým způsobem tomu ani příliš nenapovídají rozměry, neboť s délkou 4 200 mm je o pouhých 185 milimetrů kratší než produkční Q3, zatímco menší sourozenec s terénními ambicemi má měřit okolo 3,8 m. Jednat by se tak klidně mohlo o Audi Q2, jež má mít jednu z nejvyšších priorit.
Více jistot budeme mít stoprocentně v následujících dnech. Momentálně tak spíše jen doplníme, že koncept dorazí jako plug-in hybrid, což ostatně potvrzují nápisy „e-tron“ na bocích vozu. Chybět pak nemají ani hliníkové profily zakrývající podvozek, jež mají signalizovat dobrou prostupnost kdekoliv a kdykoliv, zatímco mohutná 19palcová kola naznačují sportovní ambice na silnici.
Uvnitř pak koncept díky karoserii typu Shooting Brake nabízí čtveřici cestujících dostatek místa zejména pro hlavu, s nohama to ale zřejmě bude o trochu horší. Nebudeme ale předbíhat oficiálnímu představení rozměrů. Na závěr tak jen dodáme, že v kabině nechybí volant se zploštělou částí a kruhové výdechy klimatizace, což jsou prvky, jež mají na sériovou výrobu ty asi největší šance.



Německá novinka ohlášená na autosalon v Detroitu by klidně mohla být Audi Q2, které je pro značku nejvyšší prioritou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
dnes
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejnovější články
„Továrny tu zůstanou, ale vám už patřit nebudou.” Manažer nastínil budoucnost autoprůmyslu v EU, během pár let pojdou všichni
před 5 hodinami
VW dal u své novinky lidem možnost vybrat si mezi elektrickým a také spalovacím pohonem. 80 procent vzalo to, co si nepřál
před 6 hodinami
Zakladatel AMG musel nechat 60krát nabourat své nové auto, aby mohl poslat do prodeje pouhých 100 kusů
před 8 hodinami
Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
před 9 hodinami
Poslední šance Saabu na záchranu před krachem přišla už moc pozdě. Vznikla v hrstce kusů, jedna teď může být vaše jako velká rarita
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
