Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi přiveze do Detroitu dvoudveřový crossover, bude to koncept Q1 nebo Q2?
6.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové oficiální ilustrace zbavily německou novinku výrazných blatníků. Zároveň jí však přidělily délku 4,2 metru, která je na dosah Audi Q3.
Na počátku týdne jsme se trochu podrobněji rozepsali o chystaném Audi Q1, které německá automobilka anoncovala ve formě jediné ilustrace. Ta přitom podle nás mnohem více odpovídá vzhledu koncepčního Crosslane Coupe, jež se představilo loni na Paříži. Sériová verze by totiž měla být o poznání uhlazenější, bez vypouklých zadních blatníků, čili zkrátka asi jako koncept, který Audi přiveze v lednu do Detroitu a jenž předznamenávají nové skice.
Německá automobilka samozřejmě nikde ani nenaznačila, že by novinka určená pro autosalon měla předznamenávat produkční Q1. A svým způsobem tomu ani příliš nenapovídají rozměry, neboť s délkou 4 200 mm je o pouhých 185 milimetrů kratší než produkční Q3, zatímco menší sourozenec s terénními ambicemi má měřit okolo 3,8 m. Jednat by se tak klidně mohlo o Audi Q2, jež má mít jednu z nejvyšších priorit.
Více jistot budeme mít stoprocentně v následujících dnech. Momentálně tak spíše jen doplníme, že koncept dorazí jako plug-in hybrid, což ostatně potvrzují nápisy „e-tron“ na bocích vozu. Chybět pak nemají ani hliníkové profily zakrývající podvozek, jež mají signalizovat dobrou prostupnost kdekoliv a kdykoliv, zatímco mohutná 19palcová kola naznačují sportovní ambice na silnici.
Uvnitř pak koncept díky karoserii typu Shooting Brake nabízí čtveřici cestujících dostatek místa zejména pro hlavu, s nohama to ale zřejmě bude o trochu horší. Nebudeme ale předbíhat oficiálnímu představení rozměrů. Na závěr tak jen dodáme, že v kabině nechybí volant se zploštělou částí a kruhové výdechy klimatizace, což jsou prvky, jež mají na sériovou výrobu ty asi největší šance.




Německá novinka ohlášená na autosalon v Detroitu by klidně mohla být Audi Q2, které je pro značku nejvyšší prioritou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 10 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- PP v Suzuce získal Johann Zarco 11:09
- Honda se zbavuje Chantry: rozchod je kompletní, i za cenu ztráty sponzora včera 14:31
- Qualifying 8h Suzuka: Honda před BMW včera 11:29
- Iannone končí po sezóně v týmu Go Eleven včera 10:03
- Suzuka 8h - první kvalifikace včera 08:38
Nejnovější články
Elektrické Kie a Fordy už v USA skoro nikdo nechce ani v momentě, kdy měly růst v jakési předsmrtné křeči
před 4 hodinamiHonda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
před 5 hodinamiBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
před 7 hodinamiPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
před 8 hodinamiMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva