BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011

BMW se rozhodlo nabídku jedničkového Coupe a Cabria osvěžit opravdu pořádně. Po zcela novém modelu 1 M Coupe se představila i inovovaná provedení všech stávajících variant.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011

18.12.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek

BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

BMW se rozhodlo nabídku jedničkového Coupe a Cabria osvěžit opravdu pořádně. Po zcela novém modelu 1 M Coupe se představila i inovovaná provedení všech stávajících variant.

Pokud jste věnovali náležitou pozornost našemu představení BMW 1 M Coupe, muselo vám být jasné, že právě tohle přijde. Na nejmenším „eMku” se totiž objevily prvky, které dosavadní ztvárnění jedničkové řady nenesla, a bylo tak zřejmé, že facelift výchozího provedení bude odhalen co nevidět. Dlouho jsme se opravdu nenačekali a již po pár dnech vám o faceliftované jedničce můžeme říci více. Pojďme na to.

V prvé řadě je třeba zdůraznit, že omlazení se dotklo pouze variant kupé a kabriolet. Hatchback byl faceliftován již kdysi a co nevidět se dočká nové generace. Naproti tomu kupé bylo spolu s kabriem odhaleno o několik let později po představení jedničkové řady jako takové a právě o tento čas by měly tyto dvě verze vydržet na trhu déle. A pomoci jim k tomu má i právě probírané omlazení.

Celý facelift je docela decentní a na celkovém pojetí obou zmíněných modelů nic zásadního nezměnil, pozměněných detailů ale najdeme řadu. Při pohledu na karoserii vozu je patrná změna předního nárazníku u základních provedení, nejviditelnější odlišností jsou ale nově pojatá přední i zadní světla s širším použitím LED. Vůz dostal také 17" a 18" kola v novém designu dvě nové barvy karoserie - červenou Vermilion a hnědou Marrakesh, obě můžete vidět na přiložených fotografiích.

V interiéru inovovaného BMW 1 najdeme pár nových čalounění a obkladů palubní desky, pozměněn byl též volant přibylo několik chromovaných cinkrlátek. Pozoruhodnou změnou je také odlišné označení tlačítka deaktivace stabilizačního systému, které nově nese pouze symbol smýkajícího se auta a nikoli písmena DSC.

Ne všechny změny jsou ale vidět. Z těch technických automobilka nejhlasitěji zmiňuje upravené proudění vzduchu v předních partiích vozu, která se má díky nové tvarovaným průduchům v předních podbězích postarat o výrazné snížení aerodynamického odporu samotných kol.

Nabídka pohonných jednotek nedoznala žádný úprav, a vybírat tak i nadále můžete motory od dvoulitrových dieselů 20d a 23d až po vrcholný benzin 35i. Ten má nyní k dispozici již jen jedno přeplňování, zato převodovce pár koleček navíc přibylo. Ačkoli standardem je i nadále manuální šestistupňová převodovka, k vybraným motoriziacím si můžete pořídit i dvouspojkový automat se sedmi převodovými stupni. Např. kupé 135i s automatem DCT zrychluje na stovku za rovných 5 sekund, a to rozhodně není špatný čas na auto, které je mnohdy označováno jako dámské či nákupní...

Obě verze BMW 1 si svou premiéru ve faceliftovaném provedení odbudou v lednu na detroitském autosalonu a do prodejů se dostanou záhy. U nás můžeme první dodávky zákazníkům očekávat během jara 2011. Změny v ceníku kvůli decentním změnám neočekáváme a pokud ano, tak směrem dolů.


BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 1 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 01BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 2 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 02BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 3 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 03BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 4 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 04BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 5 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 05BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 6 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 06BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 7 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 07BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 8 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 08BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 9 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 09BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 10 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 10BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 11 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 11BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 12 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 12BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 13 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 13BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 14 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 14BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 15 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 15BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 16 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 16BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 17 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 17BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 18 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 18BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 19 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 19BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 20 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 20BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 21 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 21BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 22 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 22BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 23 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 23BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 24 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 24BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 25 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 25BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 26 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 26BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 27 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 27BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 28 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 28BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 29 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 29BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 30 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 30BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 31 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 31BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 32 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 32BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 33 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 33BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 34 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 34BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 35 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 35BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 36 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 36BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 37 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 37BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 38 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 38BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 39 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 39BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 40 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 40BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 41 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 41BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 42 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 42BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 43 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 43BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 44 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 44BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 45 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 45BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 46 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 46BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 47 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 47BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 48 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 48BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 49 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 49BMW 1 Coupe facelift: inovace pro rok 2011 - 50 - BMW 1 Coupe Cabrio 2011 facelift 50

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.