Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Buick Envision 2015: příští Opel Antara odhalen, sází hlavně na luxus
1.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka pro čínský trh dostala do vínku dřevěné dekory, kožené čalounění či audio Bose. Pod kapotou pak nabídne 260 koní, s nimiž dá stovku za 8,4 s.
S novým Buickem Envision jsme vás seznámili již na sklonku minulého týdne, kdy automobilka uvolnila oficiální fotky interiéru a kdy se na světlo světa dostaly také záběry exteriéru. Při té příležitosti jsme zmínili, že novinka koncernu General Motors by neměla působit pouze na čínském trhu, ale že zamíří také na ten severoamerický. Chybět by ovšem neměla ani na Starém kontinentu, i když zde nebude prezentována jako Buick. Místo toho dorazí jako nová generace Opelu Antara, je ale otázkou, zda si ponechá tento název či zda skočí po nějakém novém označení.
Odpověď na tuto otázku bychom mohli dostat v březnu v Ženevě, přičemž jsme zvědavi, jaký dostane evropská verze interiér. Ta čínská totiž staví na luxusu, který představují dřevěné dekory, metalické doplňky a lány hnědé kůže. Mimo to Buick Envision dostal ambientní podsvícení, vyhřívaná a klimatizovaná přední sedadla, multimediální systém MyLink s osmipalcovým dotykovým displejem či panoramatickou střechu.
Dále lze za příplatek počítat s audio aparaturou Bose, která dostala aktivní systém potlačování hluku. A aby toho nebylo málo, pak opravdové finesy skrývá víko zavazadelníku, které lze vyklápět ve třech výškových úrovních. U nejvyšších stupňů výbavy pak navíc k jeho otevření postačí náznak kopance pod nárazník, tím však kapitolu luxusních prvků můžeme uzavřít.
Přesunout se můžeme k oblasti bezpečnostní, která staví na nové konstrukci postavené ze 75 procent z vysokopevnostní oceli. Dalších 13 procent pak bylo vyrobeno z tzv. ultra vysokopevnostní oceli, kterou najdeme na sloupcích nebo na podlaze před řidičem. Zhotoveny jsou z ní i dveře, o nichž Buick prohlašuje, že jsou čtyřikrát pevnější, než kdyby byla použita běžná ocel.
Jen skeletem ale snahy automobilky o maximální ochranu posádky neskončily, zmínit tedy můžeme adaptivní tempomat, monitoring jízdy ve správném pruhu, přednárazový bezpečnostní systém, autonomní brzdy nebo klasické prvky jako stabilizační a trakční kontrolu. Za příplatek pak dorazí automatické parkování nebo systém HDC umožňující sjetí kopce bez použití brzd.
Přesunout se můžeme pod kapotu, kde je Buick Envision osazen přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem. Ten produkuje 260 koní a 353 Nm točivého momentu, které na všechna čtyři kola přenáší šestistupňový automat se standardně zakomponovaným systémem start/stop. Stovku má přitom crossover pokořit za 8,4 sekundy, zatímco průměrná spotřeba činí 8,8 l/100 km.
Abychom představení měli kompletní, nesmíme zapomínat také na exteriér, který se chlubí předními xenony s LEDkami pro denní svícení. Čelní maska pak dostala automatické lamely, které se při vyšších rychlostech uzavírají, čímž zlepšují aerodynamiku a snižují spotřebu. Zmínit pak můžeme ještě 19palcová kola či pětici barev (bílá, stříbrná, černá, hnědá a purpurová) na výběr.
V rámci rozměrů pak Envision měří 4 667 mm na délku, 1 839 mm na šířku a 1 696 mm na výšku. Díky tomu stávající Opel Antara překonává ve všech směrech, což ostatně platí také o rozvoru 2 750 mm či zavazadelníku, který při sklopených zadních sedadlech nabízí 1 550 litrů objemu. To je ale pro dnešek skutečně vše.



























Buick Envision staví na čínském trhu hlavně na luxusním interiéru. Zároveň přitom předznamenává druhou generaci Opelu Antara, přivítat jej tedy budeme moci také v Evropě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řidič to při jízdě 150 km/h městem napálil do cihlového domu. Přežil, spolujezdec o 25 metrů dál též, jeho auto ne, řidičák ne, svoboda ne
před 4 hodinami
Pokud bude nové BMW řady 3 opravdu vypadat takhle, bude to pro fanoušky další těžká rána
včera
Hackeři konečně našli smysluplné využití nabíjecích stanic elektromobilů, dokážou na nich hrát Doom
24.11.2025
Nejnovější články
Nové Porsche Cayenne je tak otylé, že se stalo vůbec nejtěžším Porsche historie, překonává i firemní traktory
před hodinou
Poslední nové BMW s tlačítky v interiéru a displejem menším než Afrika končí, zůstane po něm jen prázdnota
před 3 hodinami
Řidič to při jízdě 150 km/h městem napálil do cihlového domu. Přežil, spolujezdec o 25 metrů dál též, jeho auto ne, řidičák ne, svoboda ne
před 4 hodinami
Centrální plánování 2.0 selhává stejně jako to první, bublina baterek pro elektromobily je na pokraji prasknutí
před 5 hodinami
Chystaná Škoda Octavia Combi od Dacie byla nachytána při testech, na současném trhu to může být převratné auto
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
