Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Corvette C7 2013: unikl obrázek podoby přídě, znovu přes servisní manuál
18.12.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nový obrázek pocházející ze servisního manuálu GM odhaluje kompletní tvary přídě nového Chevroletu Corvette C7 a detaily předního zavěšení.
Až koncern General Motors 13. ledna odhalí v Detroitu novou generaci Chevroletu Corvette s přídomkem C7, najde se asi jen málo takových, které to skutečně překvapí. Největší americká automobilka prozatím umně, i když poněkud zdlouhavě udržuje pozornost veřejnosti cíleným představováním nepatrných detailů v interiéru, na karoserii, občas ukáže zakamuflovanou mulu, ale třeba nový motor již ukázala kompletně. K tomu někdy uteče i něco mimo oficiální kanály (nebo se to alespoň neoficiálně tváří), a přestože stejně mnoho nevíme, GM bezpochyby dosáhlo svého - o C7 se mluví a je jistě s nemalým napětím očekávána.
Dnes tady máme jednu z těch drobností, o jejímž původu máme jisté pochybnosti. Kreslený záběr pochází stejně jako v případě nedávného úniku sériové podoby Renaultu Captur ze servisního manuálu budoucí Corvette a zachycuje nejen způsob montáže deflektoru zajišťujícího lepší chlazení předních brzdových kotoučů, ale k tomu navíc ukazuje také téměř celou příď auta. Obrázek se včera objevil ve schránce automobilového novináře a fotografa Chrise Doana, tedy alespoň podle jeho tvrzení na facebookovém profilu, kdo jej ale poslal jemu, známé již není.
Protože do odhalení nové Corvette zbývá necelý měsíc a píše se o ní prakticky všude, je dost možné, že koncern GM již opravdu nemá zapotřebí podsouvat někomu „tajné“ informace a prsty v tom nemá, ale kdoví, kresba ze servisního manuálu zase tak moc neprozrazuje a každá zmínka je dobrá.
Co jsme se tedy díky dalšímu úniku dověděli? Kupříkladu to, jak bude vypadat spodní lichoběžníkové rameno předního zavěšení, způsob uchycení řízení k těhlici, že C7 dostane drážkované kotouče a že její příď bude z některých úhlů někomu možná připomínat stroje z maranellské stáje. Potvrzuje také řešení bočního odvětrávání na předních blatnících a ukazuje podobný průduch na kapotě anebo zvětšená hlavní světla. Nic víc, nic méně.


Tato stránka servisního manuálu se věnuje instalaci deflektoru podporujícího chlazení brzd, ukazuje však i něco navíc, což popravdě možná ani nemusel
Zdroj: Chris Doane Automotive LLC přes Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Šéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
před 5 hodinamiPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
před 6 hodinamiSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
před 8 hodinamiNový Ford Mondeo se potichu vrátil na pozici bestselleru, s cenou od 440 tisíc Kč to ale nakonec není překvapení
před 9 hodinamiNové spalovací motory od Číňanů, Arabů a Francouzů bude nakupovat další značka, v tomto případě může jít o zlomový moment
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva