Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy
29.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Letošní modernizace již není neviditelná. Nový je nárazník, litá kola či zpětná zrcátka, vyměněn byl také automat a kabina se dočkala větší výbavy.
O korejském až sedmimístném přepravníku s off-roadovou vizáží jsme se naposledy zmiňovali v souvislosti s jeho loňským faceliftem. Ten byl zejména v rodné Koreji prakticky neviditelný (Evropa oproti tomu dostala navíc novou pohonnou jednotku), další modernizaci se tak opravdu nemůžeme divit. Tentokráte Chevrolet Orlando omládl poněkud více, posun k lepšímu tak můžeme evidovat ve všech směrech od vzhledu až po mechaniku.
Změny pod kapotou se soustředí hlavně na novou šestistupňovou automatickou převodovku. Ta je k mání pro obě pohonné jednotky, které zůstávají v nezměněné podobě. U dvoulitrového dieselu lze nadále počítat s výkonem 163 koní, motor 2,0 Ecotec LPGi produkující 140 koní opětovně umožňuje spalování benzinu či plynu.
Tím výčet mechanických změn končí a my se můžeme přesunout k té vzhledu. U něj je seznam přeci jen rozsáhlejší. Nový je jak přední nárazník s mlhovkami, tak i větší (až 18palcová) litá kola s účinnějšími brzdami. Do zpětných zrcátek byla instalována LEDková směrová světla, do zrcátek samotných byl přidán indikátor přítomnosti aut ve slepém úhlu.
Kromě toho se rozšířila také výbava. Zvenčí je Orlando možno oháknout do nového modrého hávu, uvnitř přibyly kvalitnější plasty. Standardem je i zpětná kamera nebo vyhřívaná sedadla, v Evropě ale zřejmě tyto prvky budou záviset hlavně na úrovni výbavy. To platí i o výše zminěné převodovce, neboť u nás bude možné sáhnout také po manuálu.
Otázkou přitom není, zda tento facelift dorazí na Starý kontinent, na to je odpověď kladná. Stejně jako na dotaz o zachování širší palety motorů, která v Evropě zahrnuje také agregáty 2,0 VCDI (130 koní), 1,4 Turbo (140 koní) nebo 1,8i (141 koní). Neznámé je ovšem datum, kdy se tak stane. V úvahu přichází letošní Frankfurt, na potvrzení ale bude třeba ještě chvíli počkat.











Letošní facelift Chevroletu Orlando je rozsáhlejší než ten loňský. Změny lze tak evidovat pod kapotou i na karoserii
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
15.6.2025Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Na Pannonia Ringu pokračovalo MS Side včera 15:40
- Indian Rider Fest: 19.-22. 6. 2025 Lipno nad Vltavou včera 08:00
- V Misanu zemřel traťový komisař na infarkt 15.6.2025
- Toprakův misanský hattrick 15.6.2025
- Vítězství čínského Kove, 19. Svoboda, 20. Novotný 15.6.2025
Nejčtenější články
Řidiči Mercedesu ve 230 km/h na okruhu selhaly brzdy, rozmáznul se o bariéru jako opilý komár
20.5.2025Sázka na elektromobily je „slepá ulička”, říká už zcela otevřeně šéf BMW. To to trvalo
20.5.2025Novátorská Corvette E-Ray v evropské verzi si střihla přízemní let po Autobahnu, na 250 km/h je jako nic
20.5.2025Nový Renault 5 je další obézní vepřík, který vypadá dobře jen na fotkách, působí jako karikatura originálu
20.5.2025Fandové hledají cesty, jak snížit ukrutnou hmotnost nového BMW M5. A nachází je, Mnichov to ale zjevně nezajímá
20.5.2025
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 06.16. 21:07 - Truck Daškam
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.16. 21:01 - Truck Daškam
- Jednostopé okénko 06.16. 19:48 - řidičBOB
- BMW Divize 06.16. 18:15 - jerry
- IT poradna 06.16. 17:36 - petr_riha
- OBD diag pro moje brmbrmbrm 06.16. 17:23 - pavproch
- kola e89+Tiguan+Scout 06.16. 14:30 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 06.16. 09:56 - pavproch