Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Čtyřválcové Porsche Macan už je k mání i v Německu. Je levnější, ne však levné
9.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za dvoulitr naladěný na 252 koní a 370 Nm, 18palcová litá kola či vcelku bohatou standardní výbavu dáte u našich sousedů 1,5 milionu korun.
O příchodu čtyřválcového Porsche Macan do Evropy jsme se zmiňovali již před dvěma roky. Dosud přitom verze 2,0 Turbo byla k mání pouze ve Velké Británii, a to ještě navíc ne zcela oficiálně - museli jste ji výslovně chtít, pak vám ji Porsche dodalo, v běžné nabídce nebylo. Teď už je a nejen v ní - varianta osazená přeplňovaným dvoulitrem zamířila také do německé nabídky, a tak je jistě jen otázkou času, než se objeví v té české.
S čím tedy můžeme počítat? Ve srovnání s původní britskou nabídkou s poněkud schopnějším SUV, neboť výkon motoru byl v mezičase navýšen na 252 koní v 5 000 otáčkách a 370 Nm při 1 600 ot./min. Standardem je sedmistupňový dvouspojkový automat PDK, sprint z klidu na stovku pak dvoulitrová verze zvládne za 6,7 sekundy. Pokud ovšem sáhnete po příplatkovém paketu Sport Chrono, zlepší se čas na 6,5 sekundy a maximálka na 229 km/h.
V závislosti na volbě litých kol a pneumatik (standardem jsou osmnáctky) se bude průměrná spotřeba pohybovat mezi 7,2 a 7,4 litry na sto kilometrů. Cena pak byla stanovena na 55 669 Eur (cca 1 506 500 Kč), což žádná láce ani nadále není. Nicméně ve srovnání s dosud nejlevnějším Porsche Macan S Diesel uspoříte nemalou sumu, neboť za „producenta sazí“ dáte v Německu 60 548 Eur (1 638 500 Kč).
Česká cena nejspíše bude o chloupek vyšší, otázkou je pak samozřejmě výbava. U našich sousedů ovšem již v základu nechybí sedadla stavitelná elektricky v osmi směrech a ve středu čalouněná Alcantarou, multimediální systém PCM, elektricky ovládaná záď, monitoring jízdy ve zvoleném pruhu nebo černé lemy oken a černé brzdové třmeny. Dorazit pak má i odlišný výfuk s dvěma koncovkami.
Více si o 1 770 kilogramů vážící novince řekneme u příležitosti příchodu na český trh, pročež aktuálně jen dodáme, že v Německu je již možné zasílat dealerům objednávky. První vozy by pak k zákazníkům měly dorazit v červnu.



Čtyřválcové Porsche Macan již dorazilo i na německý trh, u nás tak bude k mání co nevidět
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Vtipálci ukázali riziko aut řízených nikým, desítky robotických taxíků zcela zablokovaly provoz a netušily, která bije
18.10.2025Nový Mercedes třídy S by s designem posledního konceptu vypadal docela „cool”, designér ho nakreslil
16.10.2025Jeden z největších nesmyslů moderních aut pomohl zabít dalšího člověka, uhořel. Ostatní řidiči se marně snažili pomoci
16.10.2025
Nejčtenější články
Plány Porsche se zhroutily, automobilka snad konečně kapitulovala. Její nová vlajková loď mění elektrický pohon za spalovací
20.9.2025Tušíte, kdo teď nabízí tohle auto s tak luxusním interiérem? Jde o vůz levné značky, žádný Rolls-Royce ani Bentley
20.9.2025Fiat se po pěti letech nabízení nesmyslů vrací ke kořenům, jeho nová speciální 500 oslní už tím, co má pod kapotou
20.9.2025Řidič s ukradeným autem skočil přes zvedací most, aby unikl policii. Nikdo z policistů si to netroufl napodobit
20.9.2025S auty se BMW snaží, nový model prodeje obcházející dealery a trestající zákazníky ale může všechno zabít
20.9.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva