Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Čtyřválcové Porsche Macan už je k mání i v Německu. Je levnější, ne však levné
9.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za dvoulitr naladěný na 252 koní a 370 Nm, 18palcová litá kola či vcelku bohatou standardní výbavu dáte u našich sousedů 1,5 milionu korun.
O příchodu čtyřválcového Porsche Macan do Evropy jsme se zmiňovali již před dvěma roky. Dosud přitom verze 2,0 Turbo byla k mání pouze ve Velké Británii, a to ještě navíc ne zcela oficiálně - museli jste ji výslovně chtít, pak vám ji Porsche dodalo, v běžné nabídce nebylo. Teď už je a nejen v ní - varianta osazená přeplňovaným dvoulitrem zamířila také do německé nabídky, a tak je jistě jen otázkou času, než se objeví v té české.
S čím tedy můžeme počítat? Ve srovnání s původní britskou nabídkou s poněkud schopnějším SUV, neboť výkon motoru byl v mezičase navýšen na 252 koní v 5 000 otáčkách a 370 Nm při 1 600 ot./min. Standardem je sedmistupňový dvouspojkový automat PDK, sprint z klidu na stovku pak dvoulitrová verze zvládne za 6,7 sekundy. Pokud ovšem sáhnete po příplatkovém paketu Sport Chrono, zlepší se čas na 6,5 sekundy a maximálka na 229 km/h.
V závislosti na volbě litých kol a pneumatik (standardem jsou osmnáctky) se bude průměrná spotřeba pohybovat mezi 7,2 a 7,4 litry na sto kilometrů. Cena pak byla stanovena na 55 669 Eur (cca 1 506 500 Kč), což žádná láce ani nadále není. Nicméně ve srovnání s dosud nejlevnějším Porsche Macan S Diesel uspoříte nemalou sumu, neboť za „producenta sazí“ dáte v Německu 60 548 Eur (1 638 500 Kč).
Česká cena nejspíše bude o chloupek vyšší, otázkou je pak samozřejmě výbava. U našich sousedů ovšem již v základu nechybí sedadla stavitelná elektricky v osmi směrech a ve středu čalouněná Alcantarou, multimediální systém PCM, elektricky ovládaná záď, monitoring jízdy ve zvoleném pruhu nebo černé lemy oken a černé brzdové třmeny. Dorazit pak má i odlišný výfuk s dvěma koncovkami.
Více si o 1 770 kilogramů vážící novince řekneme u příležitosti příchodu na český trh, pročež aktuálně jen dodáme, že v Německu je již možné zasílat dealerům objednávky. První vozy by pak k zákazníkům měly dorazit v červnu.



Čtyřválcové Porsche Macan již dorazilo i na německý trh, u nás tak bude k mání co nevidět
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
BMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
před 8 hodinamiLahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
před 10 hodinamiNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 11 hodinamiNový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
včeraŠéf Toyoty elektrickým autům dál nevěří. Odpískal plány na sportovní modely a řekl, proč nedávají smysl
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva