Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford uvede příští rok v Evropě šest novinek, dvě z nich ponesou logo Vignale
24.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modrý ovál chce zpátky do černých čísel, čemuž mají napomoci luxusní verze Mondea a S-Maxu. Dorazit pak má i Mustag Coupe a Cabrio či nový C-Max.
Bývaly doby, kdy jsme proti evropské divizi modrého oválu nemohli říct jediné křivé slovo - Američané zde nabízeli výborná auta a sklízeli s nimi zasloužené úspěchy. Poslední roky, jež se nesou ve znamení globální strategie „One Ford“, ovšem automobilka přichází s nepřesvědčivými produkty a schytává za ně výraznou kritiku. Příkladem za všechny v tomto směru může být „nové“ Mondeo, které se za oceánem představilo již před takřka třemi roky. Evropská premiéra však byla neustále odkládána, až k ní nakonec došlo letos na podzim. Každý přitom očekával, že zmíněný čas Ford využil k vycizelování vozu k dokonalosti. Jak ovšem naznačil náš první test, čas byl automobilkou zcela promarněn - Mondeo je dnes jen stínem své vlastní minulosti. Podobné je to dnes s Focusem a na zájmu zákazníků je to pochopitelně znát - evropská divize se už delší dobu potýká s velkými ztrátami.
Modrý ovál se ovšem nevzdává, pročež aktuálně vstupuje do nejrušnějšího období za posledních dvacet let. V příštím roce totiž hodlá uvést na trh hned šest novinek, přičemž řada z nich bude jakousi nadstavbou základní nabídky. Pokud vás v této chvíli napadají verze Vignale, pak jste trefili hřebíček na hlavičku. Od těchto prémiových variant si totiž Ford slibuje mnohé, zejména pak vstup do „vyšší příjmové“ a okouzlení nových zákazníků.
Otázkou samozřejmě je, zda se klientela na danou vábničku chytí. V tomto směru by se ovšem vedení značky rádo inspirovalo úspěchem Citroënu a jeho aktuálně zcela samostatné divize DS. Ta rovněž vychází z techniky, kterou používají mainstreamové vozy, vše ovšem balí do atraktivnějšího hávu. K tomu pak můžeme přihodit ještě šmrncovní interiér, pročež tu máme hned několik důvodů, jak ospravedlnit o poznání vyšší cenu.
Přesně tímto způsobem by přitom zejména německým prémiovým automobilkám chtěl odehnat zákazníky také Ford. Přičemž oproti Citroënu se dočkáme nejen vylepšených aut, ale také lepších showroomů. Vybraná dealerství by měla být povýšena na VIP-prostor nazvaný Ford Store, kde každého zákazníka bude mít na starosti jeden konkrétní manažer.
Kromě individuálního přístupu se zároveň klientela má dočkat i lepších služeb, což zahrnuje třeba vyzvednutí vozu, jeho následnou opravdu a doručení. V takové chvíli přitom bude daný model - samozřejmě musí jít o verzi Vignale - umytý a kompletně opravený, čímž není míněna jen závada, kvůli které zamířil do servisu, ale i drobné škrábance na karoserii či kolech.
Mimo to mají showroomy Ford Store nabízet na mnohem větší ploše větší zázemí pro samotné zákazníky, pročež lze očekávat vystavení prakticky celého portfolia modrého oválu. Jak jsme přitom zmínili již v úvodu, to se příští rok rozroste o šest novinek, kdy Mondeo Vignale a S-Max Vignale jsou dvěma z nich.
Další dvojicí je pak příchod evropské verze Fordu Mustang v provedení kupé a kabrio, opomíjet pak nesmíme ani útok na rodinné hodnoty. V tomto případě je přitom řeč o základní verzi Fordu S-Max, které bude záda krýt menší MPV C-Max. Dále pak značka chce okouzlit na poli užitkových vozů novými verzemi Transitu.
S čím bychom naopak neměli počítat, je příchod značky Lincoln, která by se měla soustředit spíše na Čínu. Je ovšem možné, že Ford nakonec změní názor a některé modely dané automobilky představí také v Evropě, a to právě pod logem Vignale. Je však otázkou, jak by ryze americké zboží v Evropě obstálo. Varováním přitom může být modrému oválu právě nové Mondeo.
























Ford Mondeo Vignale bude první vlaštovkou cílící na movitější zákazníky...
...nový S-Max pak druhou. Je však otázkou, zda se klientela na vábničku v podobě specifického exteriéru, interiéru i přístupu prodejce chytí
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Někdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
včeraNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Vítězný double Manziho, 16. Vostatek včera 15:58
- Bulegův vítězný hattrick včera 14:37
- Vítězná Herrera, 16. Ouředníčková včera 13:05
- Bulega vyhrál v Cremoně Superpole Sprint Race včera 12:06
- Suverénním vítězem Bulega před Toprakem 3.5.2025
Nejčtenější články
Polibky smrti: Smutný osud Lancie připomíná, co většina automobilek dokola dělá svým legendám
6.4.2025Někdo najel s Audi Q7 s brutálním motorem V12 TDI neskutečných 911 tisíc km. Vypadá pořád dobře, teď je levně na prodej
6.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025Je vymalováno, britský Opel vyrobil poslední auto a zavřel továrnu. Místní pláčou, fungovala 120 let
6.4.2025Kie došla kuráž, po tristním přijetí nejošklivějšího auta posledních let zoufale říká: Tak si s tím aspoň sjeďte, než nás pošlete do háje
6.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva