Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Accord Coupe 2016: facelift neminul ani stylovější verzi
11.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Také kupé dostalo do vínku agresivněji stylizované nárazníky, více chromu či jiné dekory v interiéru. Na Starém kontinentu ale nepořídíte už ani sedan.
Honda Accord se bohužel v Evropě stala minulostí. Za oceánem se ovšem jedná nadále o horké zboží, pročež japonská automobilka před nedávnem přišla s nemalým faceliftem. Ten sedanu dodal více chromu, souběžně s tím byl navýšen také luxus v kabině. Dané modifikace ovšem nezůstaly vyhrazeny pouze čtyřdveřové karoserii, nově se jimi může pochlubit také stylovější kupé. Rovněž u dvoudveřového modelu tedy mohou Američané počítat s novými nárazníky, jinou čelní maskou a pozměněnou grafikou koncových světel.
Dále exteriér prokoukne za pomoci nových litých kol, vrcholná varianta Touring je zároveň spojena i s plnohodnotnými čelními LEDkami. Paleta barev se rozroste na sedm odstínů, mezi nimiž nechybí nové variace Deep Blue Opal Metallic a Still Night Pearl, zatímco kabina pro změnu počítá s novými dekory lakovanými piánovou černí, které vyšší úrovně výbavy nahrazují metalickými doplňky.
Technické modifikace jsou spojeny s vylepšenými tlumiči a překalibrovaným elektrickým posilovačem řízení, varianty Touring dostanou aktivní podvozek Amplitude Reactive Dampers a hydraulická pouzdra pomocného rámu. Díky tomu by podle Hondy mělo dojít k zostření odezvy řízení, lepší bude rovněž ovladatelnost a kvalita jízdy.
K dispozici bude dvojí pohonné ústrojí, přičemž základní varianty počítají s 2,4litrovým čtyřválcem naladěným na 188 koní a 245 Nm točivého momentu. Výkon přenáší na kola šestistupňový manuál či převodovka CVT, přičemž spotřeba se v prvním případě pohybuje okolo 8,7 l/100 km, ve druhém pak klesá na 7,8 litru na 100 kilometrů.
Vrcholný 3,5litrový šestiválec dává pro změnu k dobru 282 koní a 340 Nm, přičemž v kombinaci s manuálem si v průměru řekne o 10,7 l/100 km. Mimo to je možné sáhnout také po regulérním šestistupňovém automatu, v jehož případě je žíznivost 9,4litrová. Jízdní dynamika bohužel zůstává ve všech případech tajemstvím, velké odchylky oproti stávajícímu stavu ale nečekejme.




























































Honda Accord Coupe se dočkala modernizace stejně jako sedan. K mání bude v Americe s 2,4litrovým čtyřválcem nebo 3,5litrovým šestiválcem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Unikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
dnesZapomeňte na Škodu Octavia RS Combi, nejlepší rychlé auto na prázdninové výlety je teď tohle
31.8.2025Skutečný Turek na dálnici napodobil českého Turka. Ministr se natočil při víc jak 220 km/h na dálnici, i on pro to má legrační vysvětlení
30.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Rusové chtějí změnit své železnice k nepoznání. Chystají úplně nové vlaky, rychlý Bouřňák poprvé ukázali i zevnitř
před 5 hodinamiDalší tradiční evropský dodavatel automobilek skončil a odevzdává se Číňanům. „Už se tady nedá nic vydělat,” říká šéf
před 7 hodinamiNový sporťák s motorem V8 pochází od značky, kterou znáte, jen jste zapomněli, že existuje
před 8 hodinamiMercedes rozprodává všechno, co může jen trochu postrádat, o situaci firmy nic nesvědčí líp
před 10 hodinamiElektrický Charger je takový propadák, že výrobce musel snížit cenu o víc jak 100 tisíc. Nepomůže tím stejně ničemu
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva