Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda CR-Z definitivně končí, loučí se limitovanou edicí Final Label
9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Malé hybridní kupé se loučí unikátními 17palcovými koly, černým čalouněním či speciálním modrým lakem. Jeho mechanika se již nemění.
Představení Hondy CR-Z, tedy znovuzrozeného CRX, proběhlo v roce 2010. Prvotní zájem překonal veškerá očekávání japonské automobilky, neboť v Zemi vycházejícího slunce předobjednávky během tří měsíců překonaly plánovanou roční produkci. V Americe pak díky menšímu přídělu aut byla čekací listina ještě delší, což značku zjevně ujistilo o tom, že návrat malého kupé byl pozitivním krokem.
Jakmile ovšem první vlna zájmu opadla, začalo se CR-Z potýkat s nemalými problémy. V zámoří tak registrace od roku 2012 nepřesáhly pět tisíc kusů ročně, situace v Evropě se stala ještě tristnější. Asi proto nikoho nepřekvapilo, že Honda malý hybrid osazený 1,5litrovým benzinovým čtyřválcem a elektromotorem IMA ze Starého kontinentu stáhla.
Nově bylo oznámeno, že CR-Z skončí celosvětově, a to ještě na konci letošního roku. Při této příležitosti přitom automobilka odhalila poslední limitovanou sérii Final Label, která je na domácím trhu k mání již nyní, a to od 2 800 000 yenů (cca 621 100 Kč). Za tuto sumu přitom můžete sáhnout jak po manuální převodovce, tak po automatu CVT.
Od standardu se nová edice liší unikátními odlehčenými 17palcovými koly, se kterými dorazila sportovní sedadla s polokoženým černým čalouněním. Mimo to si lze povšimnout plaketky na středovém tunelu nebo specifického volantu. Paleta barev se pak rozrostla o speciální modrou Monotone Blue, k mání je ale také bílý, žlutý a černý lak.
Standardní výbava je nadále bohatá, zahrnuje kupříkladu klimatizaci či multimédia. Pod kapotou se pak jako dosud skrývá 136 koní a 172 Nm točivého momentu, přičemž výkon míří na přední kola. Rozchod těch zadních byl v rámci nedávného faceliftu rozšířen za účelem navýšení stability.







Honda CR-Z letos končí, japonská automobilka se přitom loučí poslední speciální edicí Final Label
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
VW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
před 11 hodinamiBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025
Nejnovější články
Luxusní superjachta Orient Expressu se ukázala před dokončením. Už vztyčila karbonové stěžně, samy jsou větší než většina jachet
před 7 hodinamiZtráty v desítkách miliard, 20 tisíc propuštěných. Nissan padá ke dnu, teď ale vytáhl radikální plán, jak vše vyřešit
před 9 hodinamiMajitel Mazdy si zkusil sám vyměnit olej, aby ušetřil 1 800 Kč za práci servisu, teď musí zaplatit 90 tisíc za opravu
před 9 hodinamiVW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
před 11 hodinamiJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
včera
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 09.15. 21:09 - HondaMan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.15. 18:48 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 09.15. 14:11 - pavproch
- IT poradna 09.15. 11:37 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 09.15. 10:50 - M.Z.
- Výběr navigace do auta 09.15. 09:08 - killerbring
- Komfortní jednotka passat b5.5 09.14. 17:48 - Šimon
- Onboard videa 09.14. 13:49 - řidičBOB