Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 sedan nachytáno v provozu, bude to příští Accent?
23.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejský sedan dorazí již na počátku února s benzinovým čtyřválcem a dieselovým tříválcem. Svou délkou dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.
O indické verzi Hyundai i10 s přídomkem Grand jsme se krátce „otřeli“ již během představení modelu určeného pro evropský kontinent, přičemž jsme poznamenali, že oba vozy od sebe dělí rovných 100 milimetrů. Tento rozdíl ale nebude jediným, neboť nově se korejský model vyráběný v indickém Chennai ukázal také ve formě sedanu. Jeho délka by přitom měla narůst až někam ke čtyřem metrům, díky čemuž dost možná zastíní i evropské Hyundai i20.
S ohledem na tento nárůst i „batoh“ za zadní nápravou se rovnou spekuluje, že by novinka do prodeje dorazila rovnou s odlišným názvem. Ve hře je přitom Accent, což by bylo více než logické - daný model má totiž u Hyundai tradici, třebaže by v takové chvíli Korejci prodávali dvě odlišná provedení tohoto modelu - jeden by byl vyhrazený Americe, druhý rozvojovým zemím.
Na potvrzení či vyvrácení výše zmíněného přitom nebudeme muset dlouho čekat, neboť produkční verze sedanu má být odhalena 4. února příštího roku. Podle očekávání by pak měla nabídnout tu samou techniku jako Grand i10, což u pohonných jednotek znamená výskyt 1,1litrového dieselového tříválce o výkonu 71 koní, které bude dopředu přenášet pětistupňový manuál.
Hyundai ovšem rovněž uvažuje o tom, že by z modelu i20 byl převzat také mnohem silnější 1,4litrový diesel. I na toto potvrzení si ovšem musíme počkat, pozornost tak raději přesměrujeme k benzinovému motoru 1,2 Kappa2, jehož 83 koní si vezme na starosti pětistupňový manuál či příplatkový pětistupňový automat.
O jízdní dynamice Hyundai mlčí, v rámci spotřeby bychom ale u dieselu měli očekávat průměr 4,2 l/100 km, zatímco benzinová verze se bude vracet za 5,3 litru. To je pro dnešek vše, na ceny zřejmě přijde řada až blíže k oficiálnímu představení.
Hyundai Grand i10 naroste ke čtyřem metrům. Díky tomu možná změní název na Accent
Zdroj: Indian Autos Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vettel v Imole projel legendární Sennův McLaren, dokončil to, co Ayrton po své smrtelné nehodě už nezvládl
před hodinou - Italská policie zabavila víc jak 130 Fiatů kvůli nelegálnímu použití italské trikolóry, absurdnější divadlo byste nevymysleli
včera - Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
18.5.2024
Nejčtenější články
- Toyota jde dál proti proudu. Své legendě nadělila doma diesel místo hybridu, u nás dokonce dostala jen naftu
20.4.2024 - Rusové ukázali nové ultralehké lité kolo. Na jeho výrobu si mohou dovolit použít jeden z nejvzácnějších kovů
20.4.2024 - Čínští komunističtí pohlaváři dostanou novou luxusní limuzínu, odporná není jen tím, komu bude sloužit
20.4.2024 - Rivian dál ztrácí půdu pod nohama. Rozjel nové propouštění, jeho akcie se propadly už o 93 procent
20.4.2024 - Čechem zachráněný, zapomenutý italský postrach německých premiantů je k mání v nevídaném stavu, zbylo jich jen pár
21.4.2024
Živá témata na fóru
- Naprosté auto tele, žádá profíky o důležitou radu 05.21. 15:43 - řidičBOB
- Suzuki obecně 05.21. 14:45 - jerry
- Politický koutek 05.20. 22:44 - Stepan
- Za kolik jezdíte s benzínem? 05.20. 17:26 - mattonecz
- Dříve M135i, nyní ///M2 05.20. 14:37 - Vrooom
- Onboard videa 05.20. 12:43 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 05.20. 11:48 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.19. 16:12 - pavproch