Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Infiniti QX50 2015: facelift přivál nejen novou příď, ale i delší rozvor
2.4.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
QX50 cílí hlavně na Čínu, takže na zadních sedadlech přibylo 11 cm místa pro nohy. Interiér bude lépe vybaven, pod kapotou zůstává 3,7litrová V6.
Kompaktní SUV a crossovery jsou v poslední době velmi žádané zboží a značka Infiniti pro udržení zájmu o své želízko v ohni, model QX50, mu dopřála lehký facelift i s pár změnami v útrobách. Stroj se odhalil na autosalonu v New Yorku a čeká jej i debut v Číně, protože značka věří, že právě tam bude mít pro QX50 největší odbyt.
Po stránce vzhledu vidíme pozměněný přední nárazník s LEDkami denního svícení a novou masku chladiče, ale snahy designérů se pak bohužel téměř zastavily a tak přední světla vypadají stále trochu nepatřičně, i když se jim dostalo drobných změn. Nová jsou také 19" kola, zpětná zrcátka se zabudovanými směrovkami a změn doznaly také prahy a zadní nárazník.
Snaha prodávat nejvíce QX50 v Číně se projevila na největší technické změně - prodlouženém rozvoru. V Číně totiž musí auto mít co nejvíc prostoru na zadních místech, podobně jako u nás co nejmenší spotřebu či ve Francii co největší dojezd. Nebudou k mání verze se standardním a s delším rozvorem, v nabídce zůstává jen jedna, ale její rozvor narostl o nezanedbatelných 8,1 cm, z čehož budou benefitovat zejména cestující na zadních sedadlech, kde přibylo téměř 11 cm místa na nohy. Také narostla světlá výška; u zadokolek na 163 mm a u čtyřkolek na 165 mm.
Jinak se uvnitř na žádné velké změny netěšme, design je stejný, jen přibyla výbava - všechny varianty budou mít nově už ve standardu střešní okno a také vyhřívání sedaček. A také pod kapotou zůstane všechno při starém, v USA bude faceliftované QX50 k mání s 3,7litrovým šestiválcem, nabízejícím 330 koní a 362 Nm a spolupracujícím s automatickou převodovkou o sedmi stupních.
Evropská nabídka kromě tohoto šestiválce obsahuje také třílitrový diesel, který tvoří základ nabídky. Oba motory splňují podle katalogu Infiniti normu Euro 5 b+, takže se pro Evropu dají očekávat drobné úpravy pro normu Euro 6. Jaké to budou a jak se změní normovaná spotřeba, nyní na hodnotách 8,5 l/100 km pro diesel a 11,3 l pro benzín, zatím není známo, podobně jako, kdy přijde faceliftované QX50 do prodeje, ať už v USA či v Evropě.










Infiniti QX50 dostalo s faceliftem novou příď a delší rozvor...
.. a ukázalo se na autosalonu v New Yorku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
před 4 hodinamiNástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
včera1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
25.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Trvalo 32 let, než se nejprodávanějším autem Volva stalo něco jiného než „krabice”. Navíc s poznámkami pod čarou
před 3 hodinamiMercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
před 4 hodinamiCeny „čínského SUV Ferrari” lidem vyrazily dech, za hodinu si ho objednalo neskutečných 289 tisíc zákazníků
před 5 hodinamiNissan dál padá ke dnu. Po rekordní loňské ztrátě prodělal dalších 30 miliard za kvartál, pod novým vedením se houpou židle
před 6 hodinamiOd počátku nesmyslný čtyřválec, který měl nahradit osmiválce v Mercedesech-AMG 63, skončí bez náhrady. Nikdo ho nechce
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.27. 09:05 - Vrooom
- Lampárna (stěžovatelna) 06.26. 16:17 - Kavis
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.26. 15:37 - Truck Daškam
- S větrem ve vlasech.... 06.26. 14:22 - pavproch
- Kabelový svazek motoru Octavia I 1,8T 06.26. 12:55 - abernas
- kola e89+Tiguan+Scout 06.26. 11:04 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 06.25. 18:25 - Truck Daškam
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.24. 14:43 - janom