Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Infiniti QX50 2015: facelift přivál nejen novou příď, ale i delší rozvor
2.4.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
QX50 cílí hlavně na Čínu, takže na zadních sedadlech přibylo 11 cm místa pro nohy. Interiér bude lépe vybaven, pod kapotou zůstává 3,7litrová V6.
Kompaktní SUV a crossovery jsou v poslední době velmi žádané zboží a značka Infiniti pro udržení zájmu o své želízko v ohni, model QX50, mu dopřála lehký facelift i s pár změnami v útrobách. Stroj se odhalil na autosalonu v New Yorku a čeká jej i debut v Číně, protože značka věří, že právě tam bude mít pro QX50 největší odbyt.
Po stránce vzhledu vidíme pozměněný přední nárazník s LEDkami denního svícení a novou masku chladiče, ale snahy designérů se pak bohužel téměř zastavily a tak přední světla vypadají stále trochu nepatřičně, i když se jim dostalo drobných změn. Nová jsou také 19" kola, zpětná zrcátka se zabudovanými směrovkami a změn doznaly také prahy a zadní nárazník.
Snaha prodávat nejvíce QX50 v Číně se projevila na největší technické změně - prodlouženém rozvoru. V Číně totiž musí auto mít co nejvíc prostoru na zadních místech, podobně jako u nás co nejmenší spotřebu či ve Francii co největší dojezd. Nebudou k mání verze se standardním a s delším rozvorem, v nabídce zůstává jen jedna, ale její rozvor narostl o nezanedbatelných 8,1 cm, z čehož budou benefitovat zejména cestující na zadních sedadlech, kde přibylo téměř 11 cm místa na nohy. Také narostla světlá výška; u zadokolek na 163 mm a u čtyřkolek na 165 mm.
Jinak se uvnitř na žádné velké změny netěšme, design je stejný, jen přibyla výbava - všechny varianty budou mít nově už ve standardu střešní okno a také vyhřívání sedaček. A také pod kapotou zůstane všechno při starém, v USA bude faceliftované QX50 k mání s 3,7litrovým šestiválcem, nabízejícím 330 koní a 362 Nm a spolupracujícím s automatickou převodovkou o sedmi stupních.
Evropská nabídka kromě tohoto šestiválce obsahuje také třílitrový diesel, který tvoří základ nabídky. Oba motory splňují podle katalogu Infiniti normu Euro 5 b+, takže se pro Evropu dají očekávat drobné úpravy pro normu Euro 6. Jaké to budou a jak se změní normovaná spotřeba, nyní na hodnotách 8,5 l/100 km pro diesel a 11,3 l pro benzín, zatím není známo, podobně jako, kdy přijde faceliftované QX50 do prodeje, ať už v USA či v Evropě.










Infiniti QX50 dostalo s faceliftem novou příď a delší rozvor...
.. a ukázalo se na autosalonu v New Yorku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
dnesMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
včeraPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
11.9.2025
Nejnovější články
Zatímco majitelé nejlepších předchozích M5 prodávají svá auta se ziskem, kupec nového „parníku” BMW přišel za 320 km o 400 tisíc
před 9 hodinamiFord už v krizi chystá náhradu za zaříznutý Focus. Zkuste se nesmát. Anebo nebrečet
před 10 hodinamiČíňané prodávající auta i v Česku ukázali svůj Rolls-Royce pro chudé, je to velký luxus za cenu obyčejné Škody Superb
dnesNení velký, se srazí... Se zdí. Do té posílají své majitele auta vietnamského nudlového miliardáře, všechna teď musí do servisů
dnesJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva