Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
KTM X-Bow GT4: rakouská placka dostala karoserii a míří na okruhy
16.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Plně kapotovaná verze se pyšní kabinou zakrytou skleněnou kopulí a dvoulitrovým čtyřválcem TFSI, jehož výkon aktuálně činí 320 koní.
Rakouská značka KTM proslula hlavně výrobou motocyklů, mimo ně ovšem pustila do světa také kreaci zvanou X-Bow. Ta byla zrozena především pro okruhové využití než pro běžné silnice, stále jste však s koupí měli nárok na registrační značku. Nyní ovšem firma chystá společně s týmem Reiter Engineering závodní speciál GT4, který by měl příští rok zamířit do prodeje. Aktuálně zde přitom máme první fotky a informace.
Tak tedy, novinka má být nabízena na asijském, evropském i severoamerickém trhu. Pod kapotu přitom dostane přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI z produkce koncernu VW Group, jež byl naladěn na 320 koní. Tuto sílu pak bude šestistupňová sekvence Holinger s pádly pod volantem přenášet na zadní kola, jízdní dynamika ovšem aktuálně není známa.
Měnit se pak bude v závislosti na šampionátu také výkon, neboť ten stávající by podle plánu měl souviset pouze s podniky SRO GT4 a Pirelli World Challenge GT-S. Zde přitom KTM hodlá kromě výkonu zaujmout také specifickým systémem ABS, mimo to tu ovšem máme oproti standardní verzi kompletně přepracovaný exteriér.
Ten se vyznačuje zejména celokapotovanou karoserií, se kterou dorazilo nízko položené čelní lízátko a mohutné zadní křídlo. V obou případech bylo k výrobě použito karbonové vlákno, mimo to je zajímavá kabina připomínající skleněnou kopuli. To je ale prozatím vše, co o novince víme, na další podrobnosti je třeba vyčkat.

Závodní verze KTM X-Bow GT4 se od standardu liší jak karoserií, tak i technikou pod ní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Pokud bude nové BMW řady 3 opravdu vypadat takhle, bude to pro fanoušky další těžká rána
včera
Hackeři konečně našli smysluplné využití nabíjecích stanic elektromobilů, dokážou na nich hrát Doom
24.11.2025
Řidič natočil, jak mu cestu zkřížilo stádo tisíců kusů „vysoké”. Ani nedohlédl na konec „fronty zvířat”, která chtěla přejít silnici
23.11.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Revoluční světla Oraclu mohou radikálně změnit povahu aut, jako první je dostaly Toyoty
před hodinou
Lamborghini udělalo další krok zpět, svůj nový čtyřlitrový osmiválec bude prodávat i po roce 2035
před 3 hodinami
Je opravdu zlé, když technici Porsche adorují 2,2tunový nesmysl konkurence, aby snáz prodali ten svůj
před 4 hodinami
Majitel po 643 ujetých km s novým elektromobilem radši zahodil 400 tisíc Kč, než aby s ním dál musel jezdit
včera
Korejci zkouší ohromit Evropany neobvyklou novinkou, půjde po krku těm nejlepším Audi, BMW a Mercedesům
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 20:43 - řidičBOB
- BMW Divize 11.25. 15:41 - jerry
- VZKAZY 11.24. 16:45 - pavproch
- Servisní manuál a další literatura na Corvette C5 11.24. 10:56 - Jenyk
- Onboard videa 11.23. 11:53 - brnenska.odchytova
- Motor 1,6 55kw nestartuje za vlhka Felicia Octavia 11.22. 18:21 - audis
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 11.21. 11:34 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 11.21. 11:14 - pavproch
