Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
KTM X-Bow GT4: rakouská placka dostala karoserii a míří na okruhy
16.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Plně kapotovaná verze se pyšní kabinou zakrytou skleněnou kopulí a dvoulitrovým čtyřválcem TFSI, jehož výkon aktuálně činí 320 koní.
Rakouská značka KTM proslula hlavně výrobou motocyklů, mimo ně ovšem pustila do světa také kreaci zvanou X-Bow. Ta byla zrozena především pro okruhové využití než pro běžné silnice, stále jste však s koupí měli nárok na registrační značku. Nyní ovšem firma chystá společně s týmem Reiter Engineering závodní speciál GT4, který by měl příští rok zamířit do prodeje. Aktuálně zde přitom máme první fotky a informace.
Tak tedy, novinka má být nabízena na asijském, evropském i severoamerickém trhu. Pod kapotu přitom dostane přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI z produkce koncernu VW Group, jež byl naladěn na 320 koní. Tuto sílu pak bude šestistupňová sekvence Holinger s pádly pod volantem přenášet na zadní kola, jízdní dynamika ovšem aktuálně není známa.
Měnit se pak bude v závislosti na šampionátu také výkon, neboť ten stávající by podle plánu měl souviset pouze s podniky SRO GT4 a Pirelli World Challenge GT-S. Zde přitom KTM hodlá kromě výkonu zaujmout také specifickým systémem ABS, mimo to tu ovšem máme oproti standardní verzi kompletně přepracovaný exteriér.
Ten se vyznačuje zejména celokapotovanou karoserií, se kterou dorazilo nízko položené čelní lízátko a mohutné zadní křídlo. V obou případech bylo k výrobě použito karbonové vlákno, mimo to je zajímavá kabina připomínající skleněnou kopuli. To je ale prozatím vše, co o novince víme, na další podrobnosti je třeba vyčkat.


Závodní verze KTM X-Bow GT4 se od standardu liší jak karoserií, tak i technikou pod ní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil shořel na parkovišti po ujetí pouhých 1 000 km. Žár byl tak silný, že zapálil dalších sedm aut okolo
dnes73 tisíc jen za nové pneu? A každých 10 tisíc km znovu? Ženu zaskočilo, jak moc „žere gumy” její těžké ošklivé BMW
včeraZlatan Ibrahimovič si k narozeninám nadělil další nové Ferrari, stálo ho přes 90 milionů Kč
5.10.2025
Nejnovější články
Stellantis dokončil obrat jako nikdo jiný. Roky bazíroval na elektromobilech, teď nacpal přes 100 miliard do nové spalovací techniky
před 6 hodinamiNová vrcholná Škoda Fabia si na speciál pro Monte Carlo jen hraje, i tak je to nejvíc, co si dnes můžeme přát
před 7 hodinamiFerrari si postavilo zbrusu nový soukromý testovací okruh, fanoušky tím nejspíš ani trochu nepotěší
před 9 hodinamiTesla odhalila své nové levné modely. Za docela malou slevu jim toho chybí víc, než by vám bylo milé
před 10 hodinamiŠkoda se teď pokouší stavět atraktivitu elektrických aut na základě odporu k nim, to už je vrchol zoufalství
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva