Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mazda 6 2015: unikly další fotky faceliftu, ukazují i verze kombi a 4x4
12.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Mazda 6 po drobném faceliftu se ukazuje na dalších obrázcích. Nově známe i japonské spotřeby a ceny.
Není to tak dávno, co jsme tu měli prvních několik uniklých snímků faceliftované Mazdy 6 - a mimochodem také crossoveru CX-5 - a už tu máme další, které pocházejí ze stejného tištěného materiálu. Kvalita tedy ve většině případů není o moc lepší, máme ale více pohledů i do interiéru a také na verzi kombi. A vidíme také ceník a spotřebu jednotlivých variant.
Mazda 6 v současné generaci je na trhu sice jen dva roky, v Japonsku to už ale je čas na mírný facelift, aby značka udržela zájem zákazníků, který právě v zemi vycházejícího slunce v posledních několika letech vadne. Změny na vizáži „šestkyö nejsou nijak velké, přesto ale jako drobná modernizace stačí.
Vidíme upravený přední nárazník spolu s maskou a světly, které patrně dostanou LEDky denního svícení designově podobné těm na Mazdě 2. Obrázky zádě jsou stále beznadějné, chceme-li v nich hledat detaily, je ale možné, že také zadní světla doznají úprav a dost možná dorazí i mírné změny v zadním nárazníku. Ani na kombíku nečekejte výraznější změny, bude se držet linií sedanu - až na koncová světla, která vypadají, že se změnila oproti současnému stavu trochu více.
O interiéru příliš nových zpráv nemáme, změny se budou nejspíš týkat horní části palubní desky, kde vidíme displej informačně-zábavního systému stojící samostatně jako v Mazdě 3, nikoliv zapuštěný do palubní desky. Trochu se také změní design středové konzoly a středového tunelu; na dveřích už vidíme změn méně.
Můžeme se také podívat na ceny, které se v Japonsku budou pohybovat od 2,7 do téměř čtyř milionů jenů, tedy asi od 517 do 743 tisíc korun. Motory pod kapotou zůstávají stejné, japonské materiály však odhalují i jejich spotřeby podle japonského testovacího cyklu JD08, který je na světě jen několik let. Čísla jsou většinou trochu nižší než ta, která český web Mazdy nabízí k současné inkarnaci „šestky”: dvoulitrový benzínový motor s automatickou převodovkou ve faceliftovaném voze má spotřebovat 5,7 litru na 100 km místo šesti a 2,5litrový čtyřválec se má spokojit s 6,25 litry místo 6,5.
Diesel o objemu 2,2 litru s manuálem spotřebuje podle Japonců 4,5 litru, o 0,6 litru více než jak hovoří český web, a s automatem 5 litrů, o dvě deci více. Co můžeme Japonsku závidět, je verze s pohonem všech kol, kde diesel spotřebuje 4,9, resp. 5,5 litru na 100 km. Nakolik těmto číslům věřit, se však dá polemizovat; reálně jsme v testu s 2,2litrovým dieselem a s automatem jezdili za 5,5 - 6,5 litru na 100 km.
Mazda 6 s tímto drobným faceliftem by se měla ukázat na autosalonu v Los Angeles, který začne již příští týden. Po stránce vzhledu tedy bude představení jen formalitou, ale budeme se aspoň moci podívat na design „novinky” na lepších fotografiích.
















Kvalita obrázků faceliftované Mazdy 6 je stále mizerná, ale aspoň je těch obrázků víc
Zdroj: Livedoor.jp
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hackeři konečně našli smysluplné využití nabíjecích stanic elektromobilů, dokážou na nich hrát Doom
včera
Řidič natočil, jak mu cestu zkřížilo stádo tisíců kusů „vysoké”. Ani nedohlédl na konec „fronty zvířat”, která chtěla přejít silnici
23.11.2025
Číňané v Evropě bodují s levným velkým SUV. Lidé mu říkají Range Rover z Temu a není to urážka
22.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph Trident 800 2026: tříválcové potěšení včera 13:55
- Ogura je sebekritický: „Musím se zlepšit ve všech oblastech“ 23.11.2025
- Marc a Alex slavili 23.11.2025
- Místo Schleizu bude v ESR North West 200 22.11.2025
- Velká japonská naděje Taiyo Furusato 22.11.2025
Nejčtenější články
Lidé prý po prvních testovacích jízdách hromadně ruší objednávky na novou Hondu Prelude. Diví se při její marnosti někdo?
25.10.2025
K mání je úplně poslední vyrobené Ferrari s manuální převodovkou. Cenu jinak celkem obyčejného modelu posílá do desítek milionů
25.10.2025
Číňané se spalovacími motory nekončí. Vyvinuli nové jednotky s 48procentní termální účinností, mají až 380 koní a 4litrovou spotřebu
25.10.2025
Smáli se mu jako jednomu z nejošklivějších aut posledních let, teď se po šestinásobném zvýšení výroby znovu vrací do prodeje
25.10.2025
Kupci elektrického Porsche Macan začínají už po roce pociťovat největší bolest vlastnictví těchto aut
26.10.2025
Živá témata na fóru
- VZKAZY 11.24. 16:45 - pavproch
- Servisní manuál a další literatura na Corvette C5 11.24. 10:56 - Jenyk
- BMW Divize 11.24. 09:35 - jerry
- Onboard videa 11.23. 11:53 - brnenska.odchytova
- Motor 1,6 55kw nestartuje za vlhka Felicia Octavia 11.22. 18:21 - audis
- Lampárna (stěžovatelna) 11.21. 13:06 - Brus
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 11.21. 11:34 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 11.21. 11:14 - pavproch
