Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
McLaren 650S MSO Limited Edition: Britové slaví 20 let od vítězství v Le Mans
12.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Kupé McLarenu dostalo speciální lak, se kterým se vážou kovaná litá kola nebo oranžovou Alcantarou čalouněná sedadla. Opomenut nebyl ani karbon.
Příští rok v červnu uplyne dvacet let od chvíle, kdy McLaren poprvé a naposledy vyhrál závod 24 hodin Le Mans. Toto výročí hodlá britská automobilka jaksepatří oslavit, pročež si již nyní můžeme představit speciální edici modelu 650S. Za ní stojí divize MSO, která se kupé snažila vizuálně co nejvíce přiblížit vítěznému speciálu, dnes již legendárnímu McLarenu F1 GTR.
Nač se tedy těšit? Zvenčí je to nové karbonové lízátko čelního nárazníku, k němuž se přidávají výdechy na předních blatnících. Dále divize McLaren Special Operations dodala kupátku střešní sání či pozměněné boční „žábry“. Specifický je pak i zadní difuzor, na který byla rovněž použita uhlíková vlákna, stejně jako na zadní nárazník.
Dále můžeme zmínit kovaná kola, za kterými prosvítají oranžově lakované kotouče brzd. Karoserie byla pro změnu vyvedena v tmavě modré barvě, tím však venkovní změny končí. Přesunout se tak můžeme do interiéru, kde najdeme řadu karbonových dekorací. Středy sedadel pak zdobí oranžová Alcantara, nové jsou i koberečky.
Tím je ale odklonu od série utrum, po stránce mechanické je již limitovaná edice shodná se standardní produkcí. Počítat tak můžeme s 3,8litrovým přeplňovaným osmiválcem, který skrze automatickou převodovku posílá na zadní kola 650 koní. Stovku přitom vůz zdolá za tři sekundy, dvoustovku pak za 8,4 s.
Cena zatím nebyla oznámena, oproti základnímu provedení ale dozajista naroste. Částečným ospravedlněním každému z padesáti šťastlivců by přitom mohla být unikátní plachta na ochranu vozu.








Speciální McLaren 650S od divize MSO oslavuje dvacetileté výročí, jež uplynulo od vítězství značky v závodu 24 hodin Le Mans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Padlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
včeraElektrické Kie a Fordy už v USA skoro nikdo nechce ani v momentě, kdy měly růst v jakési předsmrtné křeči
včeraHonda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
včeraBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
včeraPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
včera
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub