McLaren P1 2013 v detailech: z 0 na 200 km/h zrychlí za 7 s

 | 9 příspěvků | 26.2.2013 Miro Mihálik
Reagovat

vijo

S tým 25 ročným kraľovaním.. | 26.2.2013 14:11reagovat
avatar

S tým 25 ročným kraľovaním to trocha preháňajú nie? Alebo žeby počítali s tým, že E.U. načisto hrabne a zakáže superšporty?

Nepřihlášený III

1400kg je na auto tejto ka.. | 26.2.2013 16:37reagovat
avatar

1400kg je na auto tejto kategórie veľa

Nepřihlášený Matej

taky jsem cekal mene | 26.2.2013 18:10reagovat
avatar

taky jsem cekal mene

Nepřihlášený Abre

To je zase masáž. Pokud by.. | 26.2.2013 18:14reagovat
avatar

To je zase masáž. Pokud by skutečně chtěli mít nejlepší auto na okruhu, nemohli do něj nikdy narvat 100kg baterek.

Ale když Porsche zprasilo potenciál 918 Spyder ještě hůř, jsou McLareni nakonec vlastně dobří. Ještě že se v těchle vodách nepohybuju, by člověk brečel, že ty prachy nemá ani za co utratit.

Nepřihlášený Ales

No, když se mrknu na nové.. | 26.2.2013 18:24reagovat
avatar

No, když se mrknu na nové Pagani za podobné peníze, tak vidím mnohem více stylu a vzrušení než u Maca. Jízdní výkony budou u Pagani trochu slabší, ale zase vám hmotnost nemrví baterky... Ne, že bych na podobné klenoty měl, ale co kdyby někdy :-)

Nepřihlášený anonym

Moje ex přítelkyně řekla že.. | 26.2.2013 18:51reagovat
avatar

Moje ex přítelkyně řekla že to auto je hnusné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Prídavný elektromotor bude.. | 26.2.2013 18:51reagovat
avatar

Prídavný elektromotor bude onedlho "povinnou výbavou" superšportov. Síce pridajú pár kilogramov navyše, ale tie sú bohato "zaplatené" parametrami zrýchlenia. Navyše výkon elektromotorov vôbec nezávisí od ich otáčok.

Viem si v budúcnosti predstaviť (pokiaľ to snaživí byrokrati z EÚ nezakážu) klasický spaľovací motor s výkonom 1.000 koní + 2 elektromotory s celkovým výkonom 300 - 500 koní. A pokiaľ sa podarí vyrobiť účinné kondenzátory (používa ich napríklad nová šestka v systéme i-Loop), tak by nemal byť problém ani so zvýšenou hmotnosťou kvôli batériám.

Elektromotory totiž v týchto autách ani náhodou nie sú kvôli ekológii, ale kvôli možnosti krátkodobého výrazného zvýšenia výkonu. A na ten by mohli stačiť aj kondenzátory.

Nepřihlášený petr

Reakce na: Moje ex přítelkyně řekla že.. | 26.2.2013 20:20reagovat
avatar

koho zajímá tvoje ex? pokud tě něco trápí tak si zavolej na linku soukromí

Nepřihlášený jarka

Tý jo, to jsou cifry jak t.. | 26.2.2013 21:35reagovat
avatar

Tý jo, to jsou cifry jak to tady padá. 1000-1500 koní, to už je kurňa dost i na vážný ježdění po okruhu. V posledním speedu jsem četl test F50 a to bylo auto. Díky dnešním technologiím ubrat cca 300kg a výkon klidně stejný a ty dnešní elektronický srágory ať si strčí za klobouk. A asi by se pár milionářů-kupců našlo...

Jinak za mě musím říct, že vzhled je luxusní (jen to křídlo bych nechal na pevno).

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše