Home > Rubriky a sekce > Představení > McLaren P1 2013 v detailech: z 0 na 200 km/h zrychlí za 7 s > Diskuzní fórum
McLaren P1 2013 v detailech: z 0 na 200 km/h zrychlí za 7 s
| 9 příspěvků | 26.2.2013 Miro Mihálik
Reagovat
vijo | S tým 25 ročným kraľovaním.. | 26.2.2013 14:11 | reagovat |
![]() | S tým 25 ročným kraľovaním to trocha preháňajú nie? Alebo žeby počítali s tým, že E.U. načisto hrabne a zakáže superšporty? | |
Nepřihlášený III | 1400kg je na auto tejto ka.. | 26.2.2013 16:37 | reagovat |
![]() | 1400kg je na auto tejto kategórie veľa | |
Nepřihlášený Matej | taky jsem cekal mene | 26.2.2013 18:10 | reagovat |
![]() | taky jsem cekal mene | |
Nepřihlášený Abre | To je zase masáž. Pokud by.. | 26.2.2013 18:14 | reagovat |
![]() | To je zase masáž. Pokud by skutečně chtěli mít nejlepší auto na okruhu, nemohli do něj nikdy narvat 100kg baterek. Ale když Porsche zprasilo potenciál 918 Spyder ještě hůř, jsou McLareni nakonec vlastně dobří. Ještě že se v těchle vodách nepohybuju, by člověk brečel, že ty prachy nemá ani za co utratit. | |
Nepřihlášený Ales | No, když se mrknu na nové.. | 26.2.2013 18:24 | reagovat |
![]() | No, když se mrknu na nové Pagani za podobné peníze, tak vidím mnohem více stylu a vzrušení než u Maca. Jízdní výkony budou u Pagani trochu slabší, ale zase vám hmotnost nemrví baterky... Ne, že bych na podobné klenoty měl, ale co kdyby někdy :-) | |
Nepřihlášený anonym | Moje ex přítelkyně řekla že.. | 26.2.2013 18:51 | reagovat |
![]() | Moje ex přítelkyně řekla že to auto je hnusné. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený josephko | Prídavný elektromotor bude.. | 26.2.2013 18:51 | reagovat |
![]() | Prídavný elektromotor bude onedlho "povinnou výbavou" superšportov. Síce pridajú pár kilogramov navyše, ale tie sú bohato "zaplatené" parametrami zrýchlenia. Navyše výkon elektromotorov vôbec nezávisí od ich otáčok. Viem si v budúcnosti predstaviť (pokiaľ to snaživí byrokrati z EÚ nezakážu) klasický spaľovací motor s výkonom 1.000 koní + 2 elektromotory s celkovým výkonom 300 - 500 koní. A pokiaľ sa podarí vyrobiť účinné kondenzátory (používa ich napríklad nová šestka v systéme i-Loop), tak by nemal byť problém ani so zvýšenou hmotnosťou kvôli batériám. Elektromotory totiž v týchto autách ani náhodou nie sú kvôli ekológii, ale kvôli možnosti krátkodobého výrazného zvýšenia výkonu. A na ten by mohli stačiť aj kondenzátory. | |
Nepřihlášený petr | Reakce na: Moje ex přítelkyně řekla že.. | 26.2.2013 20:20 | reagovat |
![]() | koho zajímá tvoje ex? pokud tě něco trápí tak si zavolej na linku soukromí | |
Nepřihlášený jarka | Tý jo, to jsou cifry jak t.. | 26.2.2013 21:35 | reagovat |
![]() | Tý jo, to jsou cifry jak to tady padá. 1000-1500 koní, to už je kurňa dost i na vážný ježdění po okruhu. V posledním speedu jsem četl test F50 a to bylo auto. Díky dnešním technologiím ubrat cca 300kg a výkon klidně stejný a ty dnešní elektronický srágory ať si strčí za klobouk. A asi by se pár milionářů-kupců našlo...
Jinak za mě musím říct, že vzhled je luxusní (jen to křídlo bych nechal na pevno). |

Živá témata na fóru
- Koronavirus 12:04 - Stepan
- Onboard videa 10:23 - Arkis
- Lampárna (stěžovatelna) 09:31 - rhinos
- Rychlodotazy 09:31 - 970ka
- BMW Divize 07:18 - Vokys
- Octavia IV 16:42 - ctrl_j
- Elektromobily a vse kolem nich 11:03 - rhinos
- Za kolik jezdíte s dieselem? 08:57 - risomas
- Politický koutek 00:27 - ExFun
- 2 auta za spolu cca 35000€ 28.2.2021 - Snowman000