Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes-AMG C 63 Coupe se odhalil v maskáčích, stovku dá pod čtyři sekundy
27.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Dvoudveřová třída C se ukáže ve Frankfurtu v základním i vrcholném provedení. Bude nižší, výkonnější i agresivnější než stávající model.
Na počátku července třícípá hvězda přišla s videoupotávkou, která avizovala příchod „něčeho rychlého“. Naším prvním tipem přitom byla silniční verze Mercedesu-AMG GT3, následující sada snímků však odhalila mnohem obyčejnější C 63 Coupe. Tento vůz se fanouškům naživo odhalí v září na autosalonu ve Frankfurtu, přičemž na stánku německé automobilky jej doprovodí rovněž standardní kupé.
V případě základních variant lze očekávat stejné motorizace jako u čtyřdveřového sedanu, mezi nimiž nebude chybět 2,1litrový turbodiesel, přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec či třílitrový šestiválec twin-turbo. My ovšem svou pozornost více stočíme k verzi z Affalterbachu, která do vínku dostane čtyřlitrový osmiválec. Ten by přitom měl nabízet v rámci méně výkonné verze 476 koní a 650 Nm točivého momentu.
Očekávat ovšem můžeme také variantu S, která již dorazí s 510 koňmi a 700 Nm. V případě sedanu dá tento model stovku za rovné 4 sekundy, u kupé ale nejspíše můžeme počítat s lepším časem. Verze s jedním párem dveří totiž dostane do vínku nižší hmotnost než čtyřdveřová varianta a zároveň se pochlubí i lepší aerodynamikou, neboť dle nových informací byla linie střechy snížena vůči stávající verzi o 4 cm.
Toto rozhodnutí by se zároveň mělo projevit na zlepšení těžiště, zároveň je však „odskáčou“ cestující na zadních sedadlech. Aby totiž ta zůstala využitelná, byla celá lavice posunuta o 2,5 centimetru dopředu. Tím sice byl zachován nějaký ten prostor pro hlavu, zároveň však došlo ke zredukování místa pro nohy. Dá se tedy předpokládat, že dospělí pasažéři zde zvládnou pouze krátké vzdálenosti.
Dodat pak již můžeme pouze tolik, že kromě nižší výšky a výkonného motoru se Mercedes-AMG C 63 Coupe pochlubí agresivnějším designem než základní kupé. Počítat můžeme s čelním nárazníkem s výraznými vstupy vzduchu, nafouklými blatníky a zadním spoilerem, kterému společnost bude dělat níže položený difuzor.
Bližší informace budou k dispozici v řádu týdnů, virtuální premiéra by se mohla odehrát ve druhé půli srpna. Do prodeje pak nejspíše kupé zamíří ještě před koncem tohoto roku, a to jak v základní, tak i vrcholné variantě AMG. Ceny přitom budou dozajista startovat pod milionem korun, za C 63 S ale nejspíše dáte 2,5 mil. Kč.





Chystaný Mercedes-AMG C 63 Coupe byl představen prostřednictvím snímků z testů na Hockenheimringu, prozatím s notnou kamufláží
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
před 5 hodinamiFord dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
včeraSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025
Nejčtenější články
Poslední rozhovor s vyhozeným šéfem Volva ukazuje, jak totálně mimo byl. Musel jít, „tech guys” autům prostě nerozumí
6.4.2025Hyundai po roce zrušilo přechod ostrých modelů jen na elektrický pohon. Vrátí se spalovací auta, možná i i20 N
6.4.2025Polibky smrti: Smutný osud Lancie připomíná, co většina automobilek dokola dělá svým legendám
6.4.2025Někdo najel s Audi Q7 s brutálním motorem V12 TDI neskutečných 911 tisíc km. Vypadá pořád dobře, teď je levně na prodej
6.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 05.07. 17:04 - pavproch
- Detektory policejních radarů 05.07. 17:00 - Eda
- Suzuki obecně 05.07. 16:17 - jerry
- BMW Divize 05.07. 15:01 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 05.07. 11:32 - AronLehner
- Hyundai i30 1.4 80kw 05.07. 06:55 - rubydix
- Dacia Duster - nové vlákno 05.06. 20:02 - M.Z.
- Fiat a vše kolem nich 05.06. 16:27 - Stepan