Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes-Maybach odhaluje další detaily, nebude k mání jen s V12
13.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejluxusnější varianta třídy S dorazí ve verzích S 600, S 500 a S 400 4Matic. I přes modernější techniku bude levnější než původní Maybach 57.
Teprve předevčírem jsme vám mohli přinést první oficiálně potvrzené informace související s návratem označení Maybach a dnes tu máme jejich další patřičné rozšíření. A také jisté vyvrácení předchozích spekulací, jež se týkaly výkonu. K žádnému navyšování nakonec nedojde, pročež můžeme v případě vrcholné verze S 600 počítat s šestilitrovým dvanáctiválcem twin-turbo naladěným na 530 koní a 830 Nm točivého momentu. Mercedes-Maybach S 500 pak z osmiválce vydoluje 455 koní a 700 Nm, zatímco u modelu S 400 4Matic lze počítat s 333 koňmi a 480 Nm. Tato varianta přitom vznikla konkrétně kvůli čínskému trhu, kde lze díky menšímu objemu motoru počítat s nižšími daněmi.
Jako první dorazí na trh vrcholné provedení, které bude simultánně představeno na autosalonech v Los Angeles a Guangzhou. Soupeřit má stejně jako předchůdce s modely značek Bentley a Rolls-Royce, po stránce cenové však lze počítat s nižší sumou, než za jakou byl k mání Maybach 57. Podle šéfa prodejů Oly Källeniuse má přitom „prostorem i jízdními výkony splnit ultimátní požadavky té nejnáročnější klientely“. Díky tomu lze počítat s větší produkcí, která nebyla zrovna silnou stránkou předchozího modelu. Toho se během deseti let prodalo jen něco málo přes tři tisíce kusů.
Abychom výše zmíněná tvrzení mohli podpořit technickými informacemi, můžeme zmínit rozvor, která oproti prodloužené třídě S narostl o dalších 200 milimetrů na 3 365 mm. V rámci samotné délky ale bude vůz kratší než Maybach 57, který dle názvu měřil 5,72 metru. Je ovšem možné, že časem se dočkáme ještě prostornějšího modelu, neboť Källenius nevyloučil ani příchod verze, která by zaskočila za Maybach 62. Ten přitom dosáhnul na 6 165 milimetrů.
S čím naopak prozatím rozhodně nemáme počítat, je příchod hybridního provedení či sestup označení do nižších sfér, třeba směrem ke třídě E. Mimo to pak Källenius vyvrátil i spekulace o SUV, které by mělo být založeno na Mercedesu GL. Zároveň však dodal, že vůz nechce „kategoricky odmítat“, což znamená, že časem bychom se ho dočkat mohli. Vše ale samozřejmě bude záležet na prodejích limuzíny.
Jelikož je ale SUV otázkou budoucnosti, vraťme se zpátky k již potvrzenému modelu. Ten dorazí se zadními nezávislými a všemi směry polohovatelnými sedadly, které doplní nejlepší odhlučnění v rámci segmentu. To je ale vše, co aktuálně víme, i když pár nových fotek vám rozhled jistě také rozšíří. Na další snímky a informace si musíme počkat do příštího týdne.




Mercedes-Maybach na prvních fotkách logicky klade důraz na prostor a luxus na zadních sedadlech
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Tesla dokončila svou první vlastní restauraci postavenou okolo Superchargerů, tady jsou první skutečné fotky
včeraFirma dostala na značky brutální Lamborghini s podtunovou hmotností, stvořila silniční bestii s božským zvukem
15.7.2025Překvapivý nástupce automobilového favorita Jeremyho Clarksona odhalil interiér, je to luxus se závodními geny
14.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- Do Brna se vrací MotoGP - po 5 letech včera 12:50
- Pol Espargaro v Brně místo Mavericka Viňalese včera 12:41
- Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika 15.7.2025
- Jake Dixon přechází z Moto2 do MS-Superbike 15.7.2025
- Comeback Jorge Martina na Masecu 15.7.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před 3 hodinamiNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před 3 hodinamiSlavný německý úpravce omylem ukázal, jak moc špatným směrem se BMW vydalo s novou M5
před 10 hodinamiProdeje elektromobilů v USA náhle nabraly směr, který vyděsil automobilky. A to má to nejhorší teprve přijít
před 11 hodinamiMuž si před dvěma léty koupil nové Ferrari. Rozpadat se začalo hned po koupi a nefunguje dodnes, firma roky odmítala záruční opravu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva