Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená
18.1.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Po španělských silnicích jezdí testovací prototypy MG3. Podle levostranného řízení by to teoreticky mohly být první stroje pro kontinentální Evropu.
Několikrát jsme již psali, že značka MG, patřící čínskému koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), chce překročit hranice Británie a začít s prodejem svých vozů po celé Evropě. Dosud se tak nestalo, aktuální fotografie z Andalusie nicméně naznačují možné přípravy na zahájení tažení s příchodem nového modelu MG3.
Na jihu Španělska, na promenádě ve městě Fuengirola, se podařilo zachytit v rámci testování hned dvojici prototypů „čínské Dacie Sandero“, které kromě symbolického maskování zadního nárazníku a loga u modrého vozu prakticky nic neskrývaly. Oba stroje postavené na britských espézetkách měly levostranné řízení, což samozřejmě ještě nemusí nic znamenat, ale s trochou fantazie by se opravdu mohlo jednat o dolaďování „trojky“ pro zbytek EU. Britové jen kvůli testům auta s volantem na levé straně nestaví.
Kolega ze španělského Autoblogu, kterému se vozy podařilo nafotit, sice nedostal příležitost pořídit záběry interiér, z bezprostřední blízkosti se však na něj alespoň podívat. Tvrdí, že působil docela hodnotně a přirovnává jej k Chevroletu Aveo, který sice není etalonem kvality, ale vedle své cenovky se také nemusí stydět.
Vedle modrého MG3 stála zaparkovaná nová Toyota Yaris, autor fotek měl tudíž možnost srovnávat. Podle něj byly čínsko-britské vozy viditelně delší, což opravdu odpovídá, jelikož japonský model měří 3,88 m a MG se dvou délkou 3,99 m atakuje zmiňované Sandero 4,05 m.
Co přesně bude mít novinka pod kapotou, asi není vzhledem k výbavě MG 3 Xross těžké uhodnout. Odhadujeme to na zážehovou patnáctistovku VTi se čtyřventilovými rozvody, výkonem 108 koní při 6 000 otáčkách za minutu a maximálním točivým momentem 135 newtonmetrů při 4 500 ot./min. Na detailnější parametry si ještě chvíli počkáme, stejně jako na ženevský autosalon, jestli se tam MG náhodou neobjeví.






Trojka vychází z necelé tři roky starého konceptu MG Zero
Zdroj: Autoblog Spain
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
dnes
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Nadšenec ukázal, proč je „Sennova” Honda taková ikona. Se supersportem najel 21 tisíc km jako nic, byl až za polárním kruhem
4.10.2025
V Německu po nehodě vzplála Tesla a uhořely v ní dvě malé děti. Tragédie píše tečku za jedním velkým nesmyslem
4.10.2025
Ceny luxusního supersportu Mercedesu padly už po pár letech komicky nízko, 310 km/h můžete jezdit za míň než 180 se Škodou
4.10.2025
Ironie osudu: Údajně terénní Kia selhala a zůstala uvíznutá v oblasti, po které je pojmenována
4.10.2025
Budoucnost už zas není elektrická. Další automobilka zařízla vývoj vrcholného elektrického modelu, vyvine radši spalovací
4.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
