Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
MG3 2013 přistiženo s levostranným řízením, cesta mimo Ostrovy je otevřená
18.1.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Po španělských silnicích jezdí testovací prototypy MG3. Podle levostranného řízení by to teoreticky mohly být první stroje pro kontinentální Evropu.
Několikrát jsme již psali, že značka MG, patřící čínskému koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), chce překročit hranice Británie a začít s prodejem svých vozů po celé Evropě. Dosud se tak nestalo, aktuální fotografie z Andalusie nicméně naznačují možné přípravy na zahájení tažení s příchodem nového modelu MG3.
Na jihu Španělska, na promenádě ve městě Fuengirola, se podařilo zachytit v rámci testování hned dvojici prototypů „čínské Dacie Sandero“, které kromě symbolického maskování zadního nárazníku a loga u modrého vozu prakticky nic neskrývaly. Oba stroje postavené na britských espézetkách měly levostranné řízení, což samozřejmě ještě nemusí nic znamenat, ale s trochou fantazie by se opravdu mohlo jednat o dolaďování „trojky“ pro zbytek EU. Britové jen kvůli testům auta s volantem na levé straně nestaví.
Kolega ze španělského Autoblogu, kterému se vozy podařilo nafotit, sice nedostal příležitost pořídit záběry interiér, z bezprostřední blízkosti se však na něj alespoň podívat. Tvrdí, že působil docela hodnotně a přirovnává jej k Chevroletu Aveo, který sice není etalonem kvality, ale vedle své cenovky se také nemusí stydět.
Vedle modrého MG3 stála zaparkovaná nová Toyota Yaris, autor fotek měl tudíž možnost srovnávat. Podle něj byly čínsko-britské vozy viditelně delší, což opravdu odpovídá, jelikož japonský model měří 3,88 m a MG se dvou délkou 3,99 m atakuje zmiňované Sandero 4,05 m.
Co přesně bude mít novinka pod kapotou, asi není vzhledem k výbavě MG 3 Xross těžké uhodnout. Odhadujeme to na zážehovou patnáctistovku VTi se čtyřventilovými rozvody, výkonem 108 koní při 6 000 otáčkách za minutu a maximálním točivým momentem 135 newtonmetrů při 4 500 ot./min. Na detailnější parametry si ještě chvíli počkáme, stejně jako na ženevský autosalon, jestli se tam MG náhodou neobjeví.






Trojka vychází z necelé tři roky starého konceptu MG Zero
Zdroj: Autoblog Spain
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Existuje méně vhodné místo pro prodej „nejbělejšího bílého BMW”, než je Jihoafrická republika?
před 9 hodinamiPřelomový Jaguar nachytali při testech, jak si hraje na něco, čím není, bude to jen další hřebíček do jeho rakve
3.9.2025Unikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
2.9.2025
Nejčtenější články
Donald Trump se veřejně vysmál ostudné změně image Jaguaru, otevřeně řekl to, co si myslí asi 99 procent lidí
6.8.2025Ani 40 modelů není dost. Mercedes brzy odhalí hned 18 dalších novinek, chce jimi zachránit upadající prodeje
6.8.2025Honda Civic pro EU dostala facelift. Její fiasko nemá šanci zvrátit, leda by ji tuningové firmy začaly předělávat na BMW 3
6.8.2025Bezpečnost moderních SUV je fikce. Spousta lidí už z nich ani pořádně nevidí na cestu
6.8.2025Němci vzali Erdoganovu pýchu a zkusili s ní ujet 2 000 km z Turecka do Německa. Takto dopadli
6.8.2025
Živá témata na fóru
- IT poradna 09.05. 16:17 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.05. 14:05 - Vrooom
- Policejní kontroly a měření 09.05. 14:03 - řidičBOB
- whitelist & blacklist 09.05. 11:59 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 09.05. 08:25 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.04. 17:03 - pavproch
- Hybrid nebo klasický benzín pro městský provoz? 09.04. 15:27 - Stepan
- Sněh. řetězy Thule K-summit K23 + K45 09.04. 12:31 - pavproch