Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nejluxusnější německé SUV odhaleno únikem, primární místo určení nezapře
21.11.2019 | Mirek Mazal
Svět ultra-luxusních SUV zatím Němci nechávali ladem, to už ale po dnešku neplatí. Se svou trochou do mlýna přichází německý Maybach, který chce s vyšperkovaným Mercedesm GLS ohromit hlavně Číňany.
Největší SUV značky Mercedes nese na zádi nalepena písmena GLS naznačující, že máme co do činění s autem schopným jízdy v terénu s úrovní luxusu uznávané třídě S. Rozhodně nejde o skromný stroj, prestiží a luxusem se ale stěží může rovnat špičce segmentu opulentních SUV, představované zejména Rolls-Roycem Cullinan nebo Bentley Bentayga.
Němci se ale s tímto stavem nechtěli smířit, a tak nabídku „terénní třídy S” rozšířili o noblesní provedení jménem Mercedes-Maybach GLS. Jeho odhalení zatím neproběhlo v oficiální rovině, únik záběrů zevnějšku i interiéru spolu se stěžejními informacemi ale říká to nejdůležitější.
Mimořádně luxusní Maybach GLS je zdoben masivní chromovanou mřížkou sladěnou s lesklými disky velkých kol a leštěnými doplňky okolo celého SUV. Množství zrcadlících ploch musí vzbudit dojem exkluzivity nabízené konkrétním zákazníkům. Jak už naznačila zásoba chromu, primárním trhem novinky se stane Čína, kde proběhne i její první veřejné odhalení. Asijští zákazníci rádi volí konfigurace na hranici kýče, kromě nich ale mohou začít šetřit Američané nebo Rusové, v Evropě zřejmě s tak viditelnou opulencí příliš nepochodí.
První fotografie interiéru potvrdily zvěsti o vyřazení sériových sedmi míst k sezení. Čtyři nebo maximálně pět cestujících čeká jen to nejlepší sestavení omračující všechny lidské smysly pod taktovkou návrhářů Maybachu. Fotografie zachycují bílé čalounění s černým rozptýlením. Zadní křesla půjde změnit v anatomická lehátka obklopená kvalitními materiály a elektronikou.
Pohon dvoubarevné krabice přetékající modernou zajistí benzínový osmiválec o výkonu 469 koní (345 kW) z příbuzného modelu Mercedes-Maybach S560. Není třeba pokukovat po slušivějším dvanáctiválci v S650, protože Daimler se s tímto agregátem pomalu rozloučí kvůli obvyklým důvodům. Další detaily budou známy nejpozději za pár hodin.






Uniklé snímky zachycují Mercedes-Maybach GLS zvenčí i zevnitř, skromné auto to skutečně není
Zdroj: Auto Week
Bleskovky
Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
před hodinouNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
včeraNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025
Nejčtenější články
Trumpova cla si rychle vybírají svou daň. Stellantis zastavil výrobu v prvních dvou továrnách mimo USA, propustí 5 400 lidí
4.4.2025Když Rolls-Royce nechce zákazníkovi prodat jinak elektrický Spectre s motorem V12, může si takové auto nechat postavit od Slováků
4.4.2025Škoda Elroq RS je venku jako sice hezké, ale jinak naprosto zbytečné a nic neřešící 2,3tunové monstrum
4.4.2025Podívejte se, co musí vydržet nový supersport, aby ho pustili na silnice. Auto v rámci vývoje doslova utýrají
4.4.2025Arabský majitel McLarenu spojil slavnou automobilku s dosud neznámým startupem, působí to jako zoufalý pokus o záchranu
4.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva