Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3
5.3.2020 | Mirek Mazal
Kontroverzní novinka mnichovské značky v obecné rovině nepřekvapí, další špionážní materiály ale potvrzují nejen její vzhled, nýbrž i použití na nové M3.
Celé dny by se dalo přemýšlet o zdroji inspirace designérů nového BMW řady 44. První snímky pořízené dlouho před premiérou prozradily nepřehlédnutelný spoiler kufru, výraznou hranu nad zadní registrační značkou a podivný lakovaný difuzor mezi klasickou čtveřicí koncovek výfuku. Zajímavá je také černá „sukénka“ okolo spodního okraje karoserie.
Trochu rozhárané zadní partie jsou ale jen slabý odvar přední části opatřené ohromnými novými ledvinkami ve tvaru bobřích zubů. Jako by nadměrné velikosti vyšších řad nebyly dostatečné, přišli návrháři s dalším kontroverzním ztvárněním pro ty nižší.
Svérázné pojetí přídě potvrzují další snímky tajně pořízené před odhalením nové čtyřky. Černo-bílá fotka znovu ukazuje velké otvory v místě kdysi decentních ledvinek, vedle jsou umístěny další agresivně střižené prostupy místo mlhovek a v detailu můžeme studovat linie decentních světel. Nad tím vším trůní vyboulená kapota.
Právě fotka nové kapoty motoru je možná nejzajímavější. Dle svého označení náleží nejen nové M4, ale i M3, která tak už zřejmě definitivně dostane nové bobří ledvinky též. Bylo by velmi neobvyklé, kdyby designéři použili stejnou kapotu při odlišném pojetí přídě. Navíc použití předních partií kupé řady 4 na sedanu M3 by nebylo ničím novým, v posledních letech to u BMW spíše standard.
Nové generace BMW M4 Coupé, M4 Cabrio i sedanu M3 budou poháněny třílitrovým šestiválcem twin-turbo, který dnes používají modely X3 M a X4 M. Stejný výkon všech variant začne u 353 kW (480 koní), dražší naladění s přídomkem Competition dostane 375 kW (510 koní). Slíbená technika M3 či M4 požene energii na všechna kola s možností deaktivace pohonu přední nápravy. Staromilce potěší šance objednávat auto s manuální šestistupňovou převodovkou, ale jen s pohonem zadní osy.
Bobří zuby s velkými nasávacími otvory a vyboulenou kapotou budou jasně rozpoznatelné znaky M3 i M4 ve zpětném zrcátku
Zadní partie už jsme viděli dříve
Zdroj: Bimmerpost
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejčtenější články
- Audi se chytilo do pasti svých elektrických plánů, cokoli s některými modely teď udělá, bude to špatně
29.2.2024 - Nový levný kombík Lady předčasně odhalil únik patentových obrázků. Divným jménem odrazuje, cenou by měl lákat
29.2.2024 - Lamborghini upravené na 1 250 koní se v běžném provozu rozjelo na 363 km/h, něco takového se pořád nevídá
29.2.2024 - Elon Musk 7 let po premiéře Roadsteru slibuje, že auto vážně dorazí. Stovku má dát pod 1 s a na zadek posadit všechny
29.2.2024 - Do Mercedesu se vrací zdravý rozum, otylý kýč coby náhrada dnešních luxusních SUV dostal stopku
29.2.2024
Živá témata na fóru
- Pneu koutek 03.29. 12:31 - abgx1
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.29. 12:15 - Čičo
- Onboard videa 03.29. 09:49 - abgx1
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch