Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3

Kontroverzní novinka mnichovské značky v obecné rovině nepřekvapí, další špionážní materiály ale potvrzují nejen její vzhled, nýbrž i použití na nové M3.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3

5.3.2020 | Mirek Mazal

Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Kontroverzní novinka mnichovské značky v obecné rovině nepřekvapí, další špionážní materiály ale potvrzují nejen její vzhled, nýbrž i použití na nové M3.

Celé dny by se dalo přemýšlet o zdroji inspirace designérů nového BMW řady 44. První snímky pořízené dlouho před premiérou prozradily nepřehlédnutelný spoiler kufru, výraznou hranu nad zadní registrační značkou a podivný lakovaný difuzor mezi klasickou čtveřicí koncovek výfuku. Zajímavá je také černá „sukénka“ okolo spodního okraje karoserie.

Trochu rozhárané zadní partie jsou ale jen slabý odvar přední části opatřené ohromnými novými ledvinkami ve tvaru bobřích zubů. Jako by nadměrné velikosti vyšších řad nebyly dostatečné, přišli návrháři s dalším kontroverzním ztvárněním pro ty nižší.

Svérázné pojetí přídě potvrzují další snímky tajně pořízené před odhalením nové čtyřky. Černo-bílá fotka znovu ukazuje velké otvory v místě kdysi decentních ledvinek, vedle jsou umístěny další agresivně střižené prostupy místo mlhovek a v detailu můžeme studovat linie decentních světel. Nad tím vším trůní vyboulená kapota.

Právě fotka nové kapoty motoru je možná nejzajímavější. Dle svého označení náleží nejen nové M4, ale i M3, která tak už zřejmě definitivně dostane nové bobří ledvinky též. Bylo by velmi neobvyklé, kdyby designéři použili stejnou kapotu při odlišném pojetí přídě. Navíc použití předních partií kupé řady 4 na sedanu M3 by nebylo ničím novým, v posledních letech to u BMW spíše standard.

Nové generace BMW M4 Coupé, M4 Cabrio i sedanu M3 budou poháněny třílitrovým šestiválcem twin-turbo, který dnes používají modely X3 M a X4 M. Stejný výkon všech variant začne u 353 kW (480 koní), dražší naladění s přídomkem Competition dostane 375 kW (510 koní). Slíbená technika M3 či M4 požene energii na všechna kola s možností deaktivace pohonu přední nápravy. Staromilce potěší šance objednávat auto s manuální šestistupňovou převodovkou, ale jen s pohonem zadní osy.


Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3 - 1 - BMW M3 M4 2020 nove ledvinky dalsi 01Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3 - 2 - BMW M3 M4 2020 nove ledvinky dalsi 02Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3 - 3 - BMW 4 2020 G20 spy 02
Bobří zuby s velkými nasávacími otvory a vyboulenou kapotou budou jasně rozpoznatelné znaky M3 i M4 ve zpětném zrcátku

Nové obří ledvinky BMW se ukázaly na dalších fotkách, už je jistě dostane i M3 - 4 - BMW M3 2020 spy foto bez maskovani 01
Zadní partie už jsme viděli dříve

Zdroj: Bimmerpost

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše